Skip links

Twoja marka - mocna i rozpoznawalna

Wykorzystaj potencjał marketingu
konkretnie - mądrze - skutecznie

4 filary skutecznego marketingu

Masz wrażenie, że Twoja marka jest za mało widoczna i rozpoznawalna?
A może potrzebujesz konkretnych wskazówek, co trzeba zrobić, by przyciągnąć nowych klientów?

Chcesz mieć konkretny plan na zbudowanie wizerunku Twojej firmy, bo boisz się że czeka ją stagnacja?
Znamy to z własnego doświadczenia. Te obawy ma każdy, komu zależy na sukcesie. My mamy dla Ciebie formułę, którą sami przetestowaliśmy na najtrudniejszym kliencie — nas samych i chętnie podzielimy się nią z Tobą.

Strategia marki

1

Strategia marki to nie dokument, w którym dostaniesz piękne obrazki i niewiele mówiące hasła. Potrzebujesz konkretnego przewodnika, który przeniesie Twoją markę z punktu A do punktu MOCNA MARKA.

TAKĄ STRATEGIĘ ZROBIMY DLA CIEBIE

Dlaczego Ci to potrzebne?

Nie chcesz konkurować ceną?

Damy ci wskazówki do działań marketingowych i powiemy, jak wyróżnić się na rynku. Każdy w Twoim zespole będzie wiedział, jak mówić o marce, co ona daje klientom.

Jak dotrzeć do klientów?

Będziesz wiedział konkretnie: co i do kogo masz powiedzieć. Powiemy Ci, co jest ważne dla Twoich klientów, gdzie są, jak do nich dotrzeć, przekonać do zakupu u Ciebie.

Mocny i rozpoznawalny wizerunek firmy?

Otrzymasz konkretne informacje, które treści przyciągają uwagę, jak oferta powinna być prezentowana, jakiego tonu głosu używać, jakie treści umieścić na swojej stronie internetowej.

Co zyskujesz

1 1

Analiza i raport

Jaki widzą Twoją markę: Klienci, Zespół, Osoby zarządzające

2 2

Pozycjonowanie

Szczegółowe i konkretne informacje, dotyczące budowania wizerunku marki, zawierające takie elementy jak:
Claim marki
USP – unique selling proposition
RTB – reason to believe
Wyróżnik
Brand Purpose
Esencja Marki
Archetyp marki
Język marki, mood marki
Bank Słów/Komunikatów
Bank Okazji

3 3

Wdrożenie

Pomożemy Ci wdrożyć strategię, damy konkretne wskazówki i przeszkolimy Twój zespół, by każdy rozumiał oczekiwania i działania

4 4

Kreacje i teksty

Pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie z wizualnym wdrożeniem strategii

Strategia to nie #pitupitu

zobacz w czym
kokretnie Ci
pomoże

Szkolenia

2

Sami przeszliśmy przez setki godzin szkoleń, które dały nam niezbędną wiedzę. Ta liczba będzie rosnąć, bo kochamy uczyć się nowych rzeczy. Za wiedzą idzie praktyka, bo bez niej nie da się zmienić tego, co nie działa.

Nasz wniosek jest taki, szukaj wiedzy konkretnej, która Ci pomoże, a nie po prostu wiedzy.

My dzielimy się tym, na czym się znamy, wiedzą przede wszystkim praktyczną: neurocopywriting, tworzenie content planu, strategia marki. Z nami nauczysz się tylko rzeczy ważnych dla Twojej marki. Nasze szkolenia nie są uniwersalne, ale dopasowane do Ciebie i Twojego zespołu.

Dlaczego Ci to potrzebne?

Jakie są trendy, co powinienem robić by nie zostać w tyle?

Dowiesz się, jakie działania marketingowe działają, na co zwrócić uwagę oraz czego unikać. Będziesz wiedział, co już robi Twoja konkurencja i w czym Cię wyprzedza. Przygotujesz się na wyzwania najbliższej przyszłości.

Neurocopywriting - jak mówić do klientów, by rozumiał to ich mózg

Dowiesz się jak pisać, by ludzie zwrócili uwagę, na to masz im do powiedzenia. Bo nie wystarczy napisać tekst/stronę, by ludzie ją przeczytali. Język korzyści to teraz minimum.

Content Plan i intencje zakupowe - krok po kroku

Strona, social media i inne kanały, z planem. By Ci pomogły, potrzebujesz organizacji, dowiesz się, jak Twój zespół ma się do tego zabrać. Jak planować i realizować content plan na co dzień. Jak docierać do klientów we właściwym momencie.

Co zyskujesz

1 1

Analiza

Sprawdzamy, czego potrzebuje Twoja marka i Twój zespół. Jakie macie oczekiwania.

2 2

Plan

Dostajesz szczegółowy plan szkolenia, z tematami i umiejętnościami, które zdobędą uczestnicy.

3 3

Szkolenie

Szkolenia realizujemy w Twojej siedzibie lub zdalnie. Wybierz formę, która jest dla Ciebie wygodna.

4 4

Materiały

Po szkoleniu otrzymujesz wszystkie materiały oraz ćwiczenia do wykonania. Tym, którzy je wypełnią, dajemy konkretny feedback.

Doradztwo

3

Mimo naszego doświadczenia i wiedzy otwarcie zdajemy sobie sprawę, że nie można znać się na wszystkim z zakresu marketingu. Dlatego, już podczas pierwszej rozmowy usłyszysz czy jesteśmy w stanie Ci pomóc. Jeśli nie — otwarcie i szczerze o tym powiemy. Gdy zdecydujesz się na współpracę z nami, zyskasz sprawdzonego Partnera, któremu zależy na Twoim sukcesie. Nie wiążemy się na 100 lat, gdy tylko uznasz, że poradzisz sobie już sam — po prostu nam o tym powiesz. Jesteśmy z Tobą tylko tak długo, jak nas potrzebujesz.

Dlaczego Ci to potrzebne?

Czy znajdziemy wspólny język

Doświadczenie i praktyka

Dobra komunikacja to podstawa sukcesu. Rozmawiamy tak długo, aż wszystkie kwestie będą zrozumiałe. Nie zależy nam pustych słowach, liczy się Twój efekt.

Potrzebujesz praktyków, a nie agencji, która posiada wiedzę tylko z książek. Tę także mamy, ale naszym celem są wyniki. Dajemy Ci rozwiązania, które już zadziałały u naszych klientów lub u nas samych.

Specyfika branży

Zanim zaczniemy z Tobą pracować, poznamy Ciebie, Twój produkt i Twoja branżę. Każdego klienta traktujemy indywidualnie.

Co zyskujesz

1 1

Analiza

Jak działa twój marketing, wnioski obserwatora — marketera z zewnątrz.

2 2

Plan

Szczegółowo omawiamy pola rozwoju, poprawy i propozycje kroków ad hoc i długoterminowych.

3 3

Na bieżąco

Wspólnie z Twoim zespołem opracowujemy konkretne działania i pomagamy we wdrożeniu.

4 4

Monitoring

Sprawdzamy realizacje działań, wyniki i wytyczne do poprawy.

Neurocopywriting

4

Piszemy już kilkanaście lat, i cały czas uczymy się czegoś nowego o pisaniu. Na początku było tylko pisanie, najlepiej ładnie i z polotem. Potem wymagania się zmieniły i konieczne trzeba było pisać językiem korzyści. A teraz jest era neurocopywritingu — czyli pisania do mózgu odbiorcy — bo ludzie przestali czytać...

Damy Ci teksty, które Twoi klienci wyszukają (piszemy pod SEO) w odpowiednim momencie (intencje zakupowe). Nasze teksty lepiej dotrą do ich mózgu. Pomożemy Ci skłonić klientów do zakupu.

Dlaczego Ci to potrzebne?

Strona www, taka zwykła

Teksty i projekt strony, który zaciekawi i którym można się pochwalić. Nowoczesny design i przyjazne, zapamiętywalne komunikaty.

Co mam napisać klientom

Tematy, które mogą zainteresować? Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać. Znajdziemy i zbudujemy Twoje komunikaty tak, by klienci je czytali.

Język marki

zaprojektujemy język Twojej marki, a to, co mówisz i jak mówisz, przekona klientów do podążania za Tobą.

Co zyskujesz

1 1

Analiza

Sprawdzimy Twoje teksty, zdiagnozujemy, co mówisz i jak mówisz.

2 2

Ton głosu

Zaproponujemy ton głosu Twojej marki, jak powinny wyglądać komunikaty, czego dotyczyć i jak być skonstruowane.

3 3

Przygotujemy komunikację

Przygotujemy teksty, których potrzebujesz. Będziesz mieć wzór do naśladowania. Wdrożymy Twój zespół w ton marki.

4 4

Sprawdzimy jak sobie radzisz

Będziemy monitorować komunikaty i na bieżąco dawać Ci wskazówki.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.