Zbudujemy Twoją Markę na trzech warsztatach.
Chcesz mieć mocną markę,
ale nie masz dużego budżetu na strategię?
Prowadzisz małą, średnią firmę?
Jesteś soloprzedsiębiorcą?
Nasze warsztaty są dla Ciebie!
Jak wyglada budowanie marki z nami?

Trzy 3-godzinne warsztaty
Podczas warsztatów pracujemy nad: wyróżnikiem, konkurencją, brand purpose, wartościami marki, archetypem, personami, osobowością marki, pozycjonowaniem marki, językiem marki, potrzebami i obawami Twoich klientów, story brandem.

30-minutowe spotkanie on-line
Przed warsztatami umawiamy się na 30-minutowe spotkanie on-line, gdzie odpowiadasz nam o swojej marce.

Zadanie
domowe
Przed każdym warsztatem otrzymujesz zadanie domowe. Warsztat odbywa się po jego wykonaniu.
Co dokładnie dostajesz?

Prezentacja
Po każdym spotkaniu otrzymujesz podsumowanie warsztatów. Znajdziesz w nim wszystko, nad czym pracowaliśmy i co zostało wypracowane.

Elementy marki
Na warsztatach wypracowujemy wspólnie elementy, które umożliwią Ci profesjonalne pozycjonowanie Twojej marki. Otrzymasz: gotowy archetyp, wartości, wyróżnik, brand purpose, język marki, personę.

Teksty
Pracujemy nad tekstami dla Twojej marki. Zyskasz wiedzę, jak skutecznie je tworzyć, wykorzystując neuromarketingowe mechanizmy oraz Human to Human Marketing. Otrzymasz gotowe teksty, które możesz od razu wykorzystać na stronie i w ofercie.

Mocną markę
Podczas warsztatów dzielimy się z Tobą najnowszą wiedzą i doświadczeniem, które zebraliśmy w pracy z klientami. Ty dostajesz dopasowane do Twojej marki wskazówki, rady i wiedzę, jak budować mocną markę.
Co konkretnie zyskasz?

Gotowe Teksty i Komunikaty

Spójność Komunikacji

Opracowane Persony z wykazem Potrzeb i Obaw

Konkretne Wskazówki do Budowy Marki
Dobrze, a ile to kosztuje?
Online
3 spotkania po 3 godziny
Możesz skorzystać z jednego, dwóch lub wszystkich.
Płacisz po każdym z warsztatów.
Offline
Jeśli życzysz sobie spotkania na żywo, też jest to możliwe. Wtedy do kosztów online doliczamy dojazd i salę.
Poznaj nas
Jesteśmy małżeństwem i partnerami w Brand Useful. Od ponad 16 lat zajmujemy się marketingiem i analizą danych.
Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną.
Szkolimy i jesteśmy praktykami, wykształconymi w marketingu. Joanna skończyła studia ze strategii marki, Jarek z social media.
Jesteśmy na rynku ponad 10 lat. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się biznes. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają.
Pomożemy Ci budować biznes, który daje klientom wartość.

Zobacz, co myślą o naszej pracy nasi klienci
Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.
Tomasz Rakowski
Prezes zarządu Bauter
Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem. Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób. Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem.
Wojciech Biendzio
Founder Bien Agencja
Oceniamy współpracę bardzo pozytywnie. Pani Joanna zawsze pozostawała w kontakcie, troszczyła się o formę prowadzenia zajęć, przygotowała ćwiczenia grupowe. Możemy potwierdzić, że ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie praktyczne.
Marta Stylska
Advisor Enterprise Europe Network
Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.
Aneta Sosnowska
Właścicielka Baby and Mam
Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.
Kamil Krzemiński
Właściciel IT360
Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie.
Konrad Pekacki
CEO O bag Polska
To musisz wiedzieć, zanim zaczniesz z nami pracować
Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.
Są dwa warunki płatności:
- Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. <br>
- Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.
Napisz: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń 666 873 773 lub napisz do nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/
Zacznij od razu. Może zdarzyć się sytuacja, gdy miejsce na kolejny miesiąc już zajmie inna firma. I nie znajdziemy dla Ciebie czasu. Bo o przyjęciu klienta decyduje u nas m.in. kolejność zgłoszeń.
Nie pracujemy z wszystkimi. Będziesz naszym klientem, jeśli: wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze. Szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne. Lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.
Nasze zasady współpracy są proste:
Żadnych zaliczek.
Płacisz po. Jeśli Ci pomożemy. Możesz wycofać się absolutnie w każdym momencie. Nie wymagamy umów na rok. Ani nawet na pół roku. Zamawiasz to, czego potrzebujesz.
Dlaczego tak pracujemy?
Pracujemy w duecie, dla świadomych klientów, którym pomagamy, towarzyszymy. Chcemy, żeby czuli się z nami bezpiecznie, płacili nam z radością, polecali znajomym i chętnie zostawiali referencje.
Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie. To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.
Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem. Dlatego (też) nie podjedziemy pod Twoją firmę Porszakiem ani Lambo. Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.
Kiedyś klient, który chciał rozpocząć z nami pracę powiedział nam: „Skąd mam wiedzieć, że nie jesteście kolejnym Erotomanem – Gawędziarzem? Taka jest większość marketerów. Przyjdą, pogadają, ale efektów nie ma. Ja nie chcę być tylko kolejnym klientem”.
Nie ufaj nam na słowo. Sprawdź nas:
- jesteśmy praktykami – nasz biznes ma już 10 lat
- wykładamy na 3 uczelniach
- szkolimy dla Marketer+
- jesteśmy prelegentami na największych konferencjach w Polsce – mamy najnowszą wiedzę
- biznes to MY, a TY nie jesteś TYLKO kolejnym klientem
- pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu
- zbudowaliśmy strategię marki O bag po to, aby nie konkurowała ona tylko za pomocą ceny – pracujemy z brandem od ponad 2 lat przy jej wdrożeniu
- wymyśliliśmy program lojalnościowy B2B, który był realizowany
5 lat z rzędu i zwiększył sprzedaż marki Barum - przez ostatnie pół roku przeprowadziliśmy ponad 30 szkoleń, prelekcji i wykładów ze strategii marki, planu komunikacji, neurocopywritingu i e-marketingu
- 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje
- przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 40 marek i projektów, które wprowadzaliśmy na rynek i przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne – pomysły na kampanie, social media, copywriting, szkolenia
- nasze szkolenia ma w swojej ofercie jedna z największych platform marketingowych – Marketer+
- zobacz referencje i wideoreferencje na stronie Joanny – tutaj
Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego. I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami. Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają. Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.
Na maile odpisujemy, telefony odbieramy. To tyle. Tak wychowali nas rodzice i tak też chcielibyśmy być sami obsługiwani, gdybyśmy byli na Twoim miejscu. Kultura.
Zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem strategii marki, szkoleniami, doradztwem, rebrandingiem oraz wprowadzeniem produktów na rynek.
Oto nasi klienci z kilku ostatnich lat:
Adampol (transport) – bieżące wsparcie marketingowe
Allmax (meble) – strategia marki, branding, copywriting, www
Amplus (hurtownia żywności) — strona www (teksty i projekt), copywriting, bieżące wsparcie marketingowe, teksty i projekty ofert
Air Friends (zapachy samochodowe) – copywriting www i oferta
Alchemia diet (dietetyk) – doradztwo social media
Baby and Mam (e-commerce) — E-commerce – strategia marki
Barum (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bauter (termoizolacja)- badania z klientami, copywriting – www, tworzenie prezentacji, doradztwo marketingowe
Best Drive (opony) – stała obsługa, launch nowych produktów, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bien (agencja reklamowa) – szkolenie z contentu w social media
Błękitny Poród (szkolenia on-line) — strategia marki nowego produktu, doradztwo, copywriting
Cardigan Brothers (fotografowie) – copywriting, doradztwo
Continental (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe B2B i B2C, copywriting
Crewise (IT) – wprowadzenie na rynek, warsztaty startowe produktu, branding, doradztwo
Echo Investment (deweloper) – launch inwestycji (nazwa, branding, copywriting, projekty). wsparcie copywriterskie, social media
FUH (firma usługowa) – copywriting, tworzenie ofert
Hello Object – copywriting, bieżące wsparcie marketingowe
IT360 (firma IT) – strategia marki, branding, copywriting, www
ITC Metalcon (produkcja hal) strategia marki, branding
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości (biznes) – 2 szkolenia z budowania marki
Makie IT (upcykling) – warsztaty z budowania marki
Małopolski Instytut Kultury (kultura) – seria warsztatów
Marketer+ – szkolenia z brand purpose, neurocopywritingu, strategii marki, nowych trendów
Multikino (kino) – kampania TikTok&event, premiera filmu
Muzeum w Wilanowie (kultura) – szkolenia z budowania marki i content marketingu
Neway Estate and Finance (nieruchomości) – wprowadzenie na rynek, branding, strona www.+ makieta (copwywriting i teksty)
Nowa Farmacja (farmacja) – grafiki
O bag (moda)- strategia marki, planowanie komunikacji, szkolenia, copywriting, doradztwo
Ośrodek Rozwoju Edukacji (szkolenia) – strategia marki projektu, szkolenia
Picnook (aplikacja internetowa) – strategia marki, copywriting + makieta www
Prognetics (IT) – badania, strategia marki, copywriting na www, makieta www i do oferty, planowanie komunikacji
Promission (IT) – wprowadzenie na rynek, branding, copywriting + makieta www
ROPS (Ośrodek Polityki Społecznej) – prelekcje na konferencjach, seria warsztatów o komunikacji
Solaire (technologia) – wprowadzenie na rynek, copywriting, projekt www + makieta www. bieżące wsparcie marketingowe
STAG (producent autogaz) – branding, prace kreatywne
Stowarzyszenie Promocja Przedsiębiorczości w Opolu (usługi dla biznesu)- szkolenie z budowania marki
Temida (aplikacja) – strona www (makieta + teksty + projekt)
Uniroyal (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting, produkcja wideo, social media
Woman in Technology (szkolenia) – badania, strategia marki
ZSRG SCP (obsługa przedsiębiorców) – mentoring strategii marki na zlecenie
Zobacz case studies – tutaj
Nie trać już ani czasu na nieskuteczny marketing. Zacznijmy pracę!
Umów się już dziś i zbudujmy razem Twoją mocną markę
Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.