Skip links

Zamów Teraz

Warsztaty Budowania Marki

Zbudujemy Twoją Markę na trzech warsztatach.

Chcesz mieć mocną markę,
ale nie masz dużego budżetu na strategię?

Prowadzisz małą, średnią firmę?
Jesteś soloprzedsiębiorcą?

Nasze warsztaty są dla Ciebie!

Jak wyglada budowanie marki z nami?

Trzy 3-godzinne warsztaty

Podczas warsztatów pracujemy nad: wyróżnikiem, konkurencją, brand purpose, wartościami marki, archetypem, personami, osobowością marki, pozycjonowaniem marki, językiem marki, potrzebami i obawami Twoich klientów, story brandem.

30-minutowe spotkanie on-line

Przed warsztatami umawiamy się na 30-minutowe spotkanie on-line, gdzie odpowiadasz nam o swojej marce.

Zadanie
domowe

Przed każdym warsztatem otrzymujesz zadanie domowe. Warsztat odbywa się po jego wykonaniu.

Co dokładnie dostajesz?

Prezentacja

Po każdym spotkaniu otrzymujesz podsumowanie warsztatów. Znajdziesz w nim wszystko, nad czym pracowaliśmy i co zostało wypracowane.

Elementy marki

Na warsztatach wypracowujemy wspólnie elementy, które umożliwią Ci profesjonalne pozycjonowanie Twojej marki. Otrzymasz: gotowy archetyp, wartości, wyróżnik, brand purpose, język marki, personę.

Teksty

Pracujemy nad tekstami dla Twojej marki. Zyskasz wiedzę, jak skutecznie je tworzyć, wykorzystując neuromarketingowe mechanizmy oraz Human to Human Marketing. Otrzymasz gotowe teksty, które możesz od razu wykorzystać na stronie i w ofercie.

Mocną markę

Podczas warsztatów dzielimy się z Tobą najnowszą wiedzą i doświadczeniem, które zebraliśmy w pracy z klientami. Ty dostajesz dopasowane do Twojej marki wskazówki, rady i wiedzę, jak budować mocną markę.

Co konkretnie zyskasz?

Gotowe Teksty i Komunikaty

Spójność Komunikacji

Opracowane Persony z wykazem Potrzeb i Obaw

Konkretne Wskazówki do Budowy Marki

Dobrze, a ile to kosztuje?

Online

3 spotkania po 3 godziny
Możesz skorzystać z jednego, dwóch lub wszystkich. Płacisz po każdym z warsztatów.

Offline

Jeśli życzysz sobie spotkania na żywo, też jest to możliwe. Wtedy do kosztów online doliczamy dojazd i salę.

Poznaj nas

Jesteśmy małżeństwem i partnerami w Brand Useful. Od ponad 16 lat zajmujemy się marketingiem i analizą danych.

Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną.

Szkolimy i jesteśmy praktykami, wykształconymi w marketingu. Joanna skończyła studia ze strategii marki, Jarek z social media.

Jesteśmy na rynku ponad 10 lat. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się biznes. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają.

Pomożemy Ci budować biznes, który daje klientom wartość.

Zobacz, co myślą o naszej pracy nasi klienci

Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.

Tomasz Rakowski

Prezes zarządu Bauter

Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem. Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób. Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem.

Wojciech Biendzio

Founder Bien Agencja

Oceniamy współpracę bardzo pozytywnie. Pani Joanna zawsze pozostawała w kontakcie, troszczyła się o formę prowadzenia zajęć, przygotowała ćwiczenia grupowe. Możemy potwierdzić, że ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie praktyczne.

Marta Stylska

Advisor Enterprise Europe Network

Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.

Aneta Sosnowska

Właścicielka Baby and Mam

Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.

Kamil Krzemiński

Właściciel IT360

Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie. 

Konrad Pekacki

CEO O bag Polska

To musisz wiedzieć, zanim zaczniesz z nami pracować

Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.

Są dwa warunki płatności:

  1. Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. <br>
  2. Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.

Napisz: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń 666 873 773 lub napisz do nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/

Zacznij od razu. Może zdarzyć się sytuacja, gdy miejsce na kolejny miesiąc już zajmie inna firma. I nie znajdziemy dla Ciebie czasu. Bo o przyjęciu klienta decyduje u nas m.in. kolejność zgłoszeń.

Nie pracujemy z wszystkimi.  Będziesz naszym klientem, jeśli: wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze. Szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne. Lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.

Nasze zasady współpracy są proste:

Żadnych zaliczek.
Płacisz po. Jeśli Ci pomożemy. Możesz wycofać się absolutnie w każdym momencie. Nie wymagamy umów na rok. Ani nawet na pół roku. Zamawiasz to, czego potrzebujesz.

Dlaczego tak pracujemy?

Pracujemy w duecie, dla świadomych klientów, którym pomagamy, towarzyszymy. Chcemy, żeby czuli się z nami bezpiecznie, płacili nam z radością, polecali znajomym i chętnie zostawiali referencje.

Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie. To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.

Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem. Dlatego (też) nie podjedziemy pod Twoją firmę Porszakiem ani Lambo. Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.

Kiedyś klient, który chciał rozpocząć z nami pracę powiedział nam: „Skąd mam wiedzieć, że nie jesteście kolejnym Erotomanem – Gawędziarzem? Taka jest większość marketerów. Przyjdą, pogadają, ale efektów nie ma. Ja nie chcę być tylko kolejnym klientem”.

Nie ufaj nam na słowo. Sprawdź nas:

  • jesteśmy praktykami – nasz biznes ma już 10 lat
  • wykładamy na 3 uczelniach
  • szkolimy dla Marketer+
  • jesteśmy prelegentami na największych konferencjach w Polsce – mamy najnowszą wiedzę
  • biznes to MY, a TY nie jesteś TYLKO kolejnym klientem
  • pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu
  • zbudowaliśmy strategię marki O bag po to, aby nie konkurowała ona tylko za pomocą ceny – pracujemy z brandem od ponad 2 lat przy jej wdrożeniu
  • wymyśliliśmy program lojalnościowy B2B, który był realizowany
    5 lat z rzędu i zwiększył sprzedaż marki Barum
  • przez ostatnie pół roku przeprowadziliśmy ponad 30 szkoleń, prelekcji i wykładów ze strategii marki, planu komunikacji, neurocopywritingu i e-marketingu
  • 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje
  • przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 40 marek i projektów, które wprowadzaliśmy na rynek i przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne – pomysły na kampanie, social media, copywriting, szkolenia
  • nasze szkolenia ma w swojej ofercie jedna z największych platform marketingowych – Marketer+
  • zobacz referencje i wideoreferencje na stronie Joanny  – tutaj 

Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego. I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami. Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają. Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.

Na maile odpisujemy, telefony odbieramy. To tyle. Tak wychowali nas rodzice i tak też chcielibyśmy być sami obsługiwani, gdybyśmy byli na Twoim miejscu. Kultura.

Zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem strategii marki, szkoleniami, doradztwem, rebrandingiem oraz wprowadzeniem produktów na rynek.

Oto nasi klienci z kilku ostatnich lat:

Adampol (transport) – bieżące wsparcie marketingowe

Allmax (meble) – strategia marki, branding, copywriting, www

Amplus (hurtownia żywności) — strona www (teksty i projekt), copywriting, bieżące wsparcie marketingowe, teksty i projekty ofert

Air Friends (zapachy samochodowe) – copywriting www i oferta

Alchemia diet (dietetyk) – doradztwo social media

Baby and Mam (e-commerce) — E-commerce – strategia marki

Barum (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting

Bauter (termoizolacja)- badania z klientami, copywriting – www, tworzenie prezentacji, doradztwo marketingowe

Best Drive (opony) – stała obsługa, launch nowych produktów, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting

Bien (agencja reklamowa) – szkolenie z contentu w social media

Błękitny Poród (szkolenia on-line) — strategia marki nowego produktu, doradztwo, copywriting

Cardigan Brothers (fotografowie) – copywriting, doradztwo

Continental (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe B2B i B2C, copywriting

Crewise (IT) – wprowadzenie na rynek, warsztaty startowe produktu, branding, doradztwo

Echo Investment (deweloper) – launch inwestycji (nazwa, branding, copywriting, projekty). wsparcie copywriterskie, social media

FUH (firma usługowa) – copywriting, tworzenie ofert

Hello Object – copywriting, bieżące wsparcie marketingowe

IT360 (firma IT) – strategia marki, branding, copywriting, www

ITC Metalcon (produkcja hal) strategia marki, branding

Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości (biznes) – 2 szkolenia z budowania marki

Makie IT (upcykling) – warsztaty z budowania marki

Małopolski Instytut Kultury (kultura) – seria warsztatów

Marketer+ – szkolenia z brand purpose, neurocopywritingu, strategii marki, nowych trendów

Multikino (kino) – kampania TikTok&event, premiera filmu

Muzeum w Wilanowie (kultura) – szkolenia z budowania marki i content marketingu

Neway Estate and Finance (nieruchomości) – wprowadzenie na rynek, branding, strona www.+ makieta (copwywriting i teksty)

Nowa Farmacja (farmacja) – grafiki

O bag (moda)- strategia marki, planowanie komunikacji, szkolenia, copywriting, doradztwo

Ośrodek Rozwoju Edukacji (szkolenia) – strategia marki projektu, szkolenia

Picnook (aplikacja internetowa) – strategia marki, copywriting + makieta www

Prognetics (IT) – badania, strategia marki, copywriting na www, makieta www i do oferty, planowanie komunikacji

Promission (IT) – wprowadzenie na rynek, branding, copywriting + makieta www

ROPS (Ośrodek Polityki Społecznej) – prelekcje na konferencjach, seria warsztatów o komunikacji

Solaire (technologia) – wprowadzenie na rynek, copywriting, projekt www + makieta www. bieżące wsparcie marketingowe

STAG (producent autogaz) – branding, prace kreatywne

Stowarzyszenie Promocja Przedsiębiorczości w Opolu (usługi dla biznesu)- szkolenie z budowania marki

Temida (aplikacja) – strona www (makieta + teksty + projekt)

Uniroyal (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting, produkcja wideo, social media

Woman in Technology (szkolenia) – badania, strategia marki

ZSRG SCP (obsługa przedsiębiorców) – mentoring strategii marki na zlecenie

Zobacz case studies – tutaj

Nie trać już ani czasu na nieskuteczny marketing. Zacznijmy pracę!

Umów się już dziś i zbudujmy razem Twoją mocną markę

Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.