Skip links

Mocna marka - to się opłaca!

Warsztaty Budowania Marki

Zbudujemy Twoją Markę na czterech warsztatach.

Prowadzisz małą, średnią firmę lub jesteś soloprzedsiebiorcą? Już wiesz, że samo puszczanie reklam to za mało.

Chcesz, by ktoś ogarnął chaos marketingowy Twojej firmy. Potrzebujesz planu, a nie tylko obietnic lub sugestii byś zmienił logo.

Nasze warsztaty są dla Ciebie!

Jak zbudujesz mocną markę z naszą pomocą?

60 minut on-line

O tego zaczynamy. W czasie spotkania opowiadasz o swojej firmie, jej celach oraz problemach, które będziemy rozwiązywać, budując mocną markę. Na spotkaniu od razu odpowiemy na Twoje wątpliwości i szczerze powiemy, czy warsztaty pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu.

Informacje zebrane na konsultacji pozwolą spersonalizować warsztaty dla Ciebie.

4 warsztaty.
Każdy trwa 3 godziny

4 spotkania, stacjonarnie lub on-line. Twój plan opracujemy wspólnie, więc będzie podwójnie dobry.

Efektem warsztatów są opracowane gotowe elementy marki teksty, filary, posty. A po spotkaniu przesyłamy Raport z wnioskami i planem.

Praca po i przed warsztatami

Po każdym warsztacie otrzymujesz Raport i wypracowane materiały, z których od razu możesz korzystać bez dodatkowych opłat. To gotowe teksty, hasła, opisy do użycia na www, w social media i materiałach sprzedażowych.

Materiały zostają z Tobą, możesz je od razu wykorzystać w komunikacji marketingowej.

Co robimy na warsztatach?

Spotkanie 1:
Marka

Praca nad wartościami marki, wyróżnikiem, językiem, brand purpose, archetypem. Wstęp do budowy person.

Spotkanie 2:
Persony, Język

Praca nad personami, obawami, korzyściami, wykazem kanałów dotarcia i językiem marki.

Spotkanie 3:
Konkurencja, Trendy, Social Media

Praca nad komunikacją konkurencji, wykorzystaniem istniejących trendów marketingowych.

Spotkanie 4:
Plan komunikacji

Przełożenie ustaleń i wypracowanych elementów na konkretne kanały.

Co dokładnie dostajesz?

Konkretne wskazówki

Po każdych warsztatach dostajesz podsumowanie, z eksperckim omówieniem tego, nad czym pracowaliśmy. Znajdziesz tam konkretne wskazówki do dalszych działań, które możesz zacząć wdrażać natychmiast. Otrzymasz też doradztwo na temat skutecznych działań omówionych na warsztatach.

Elementy Twojej marki

Na warsztatach wypracowujemy elementy, które umożliwią Ci profesjonalne pozycjonowanie Twojej marki. Otrzymasz: gotowy archetyp, wartości, wyróżnik, brand purpose, język marki, personę. Pokażemy Ci konkretne przykłady, gdzie możesz ich skutecznie użyć, by pracowały na mocną pozycję Twojej firmy.

Gotowe teksty

Na warsztatach oraz w ramach zadań do zrealizowania po warsztatach pracujemy na tekstami Twojej marki. Powiemy Ci, jak je skutecznie tworzyć, między innymi wykorzystując mechanizmy neuromarketingowe oraz Human to Human Marketing. Otrzymasz gotowe teksty, zweryfikowane przez ekspertów copywriterskich. Te teksty będą gotowe do użycia na Twojej stronie, ofercie czy kanałach komunikacji firmy.

Mocną markę

Podczas warsztatów dzielimy się z Tobą najnowszą wiedzą i doświadczeniem, które zebraliśmy w pracy z klientami. Dowiesz się, co jest kluczowe dla Twojej marki, by była rozpoznawalna i wybierana przez klientów nie tylko dlatego, że widzieli reklamę lub ma konkurencyjną cenę. Dostajesz dopasowane do Twojej marki wskazówki, rady i wiedzę, jak budować mocną markę, którą klienci wybierają świadomie.

Co konkretnie zyskasz?

Gotowe Teksty Dopasowane do klientów - kopiujesz i wklejasz na stronę, social media, do ofert czy reklam.

Twoja firma będzie się komunikować spójnie, zyskasz plan, dzięki któremu ogarniesz chaos marketingowy.

Będziesz wiedział do kogo mówisz, czego klient potrzebuje, by skorzystać z Twojej oferty.

Konkretne wskazówki, jak Twoja marka ma mówić do klientów, by o niej pamiętali i przychodzili do Ciebie.

Każdy w Twojej firmie zrozumie jaka ona jest, czym się kieruje i co ma mówić, by wspierać to, jak chcesz, by była postrzegana.

Oszczędność czasu, bo to ty decydujesz w jakim temie pracujemy. Dzięki temu możesz mieć wszystko gotowe nawet w dwa tygodnie. Pod warunkiem, że my będziemy mieć czas.

Mniejsze koszty, nie będziesz musiał testować i sprawdzać, jaka komunikacja może zadziałać. Dostaniesz kompas i mapę dotarcia do mocnej marki.

Warsztaty budowania marki dla Ciebie.

Warsztaty Stacjonarne
w siedzibie Twojej firmy 

4 warsztaty - 12 godzin łącznie

Co dostajesz:

  • Personalizacja warsztatów pod Twoją firmę
  • Udział do 20 osób w cenie
  • Praktyczne ćwiczenia na Twojej marce
  • Materiały szkoleniowe w pdf
  • Dwóch prowadzących
  • Żadnych zaliczek. Płacicie po wykonaniu etapu. Jeśli Wam pomożemy.
  • Możecie wycofać się po każdych warsztatach.

DARMOWY BONUS 
W cenie warsztatów 4-godziny doradztwa marketingowego on-line do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy po warsztatach.

Warsztaty Online 

4 warsztaty - 12 godzin łącznie

Co dostajesz:

  • Personalizacja warsztatów pod Twoją firmę
  • Udział do 20 osób w cenie
  • Praktyczne ćwiczenia na Twojej marce
  • Materiały szkoleniowe w pdf
  • Dwóch prowadzących
  • Żadnych zaliczek. Płacicie po wykonaniu etapu. Jeśli Wam pomożemy.
  • Możecie wycofać się po każdych warsztatach.

Uwaga: Masz możliwość elastycznego ustalania terminów warsztatów.

Poznaj nas

Jesteśmy małżeństwem marketerów, specjalistów z neurocopywritingu z ponad 15-letnim stażem pracy. W 2023 roku wychodzi nasza premierowa, pierwsza w Polsce książka o neurocopywritingu.

Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną. Jesteśmy marketerami, doradcami, strategami, szkoleniowcami i wykładowcami.

Pracujemy jako szkoleniowcy m.in. dla Marketer+. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliliśmy ponad 1223 marketerów z tematyki: neurocopywritingu, strategii marki i brandingu, social media, nowych trendów, brand purpose. 

W 2023 roku występowaliśmy na największych konferencjach marketingowych: MobileTrends, SEMKRK, EastMedia. Jesteśmy też autorami publikacji w Marekter+, Nowy marketing, Marketing przy kawie.

Oboje posiadamy wykształcenie marketingowe. Joanna jest dyplomowanym strategiem, Jarek skończył studia z social media. Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental, O bag, Zamek Wawel, Multikino, Muzeum w Wilanowie.

Wykładamy na 3 uczelniach wyższych, m.in. Neurocopywriting. Joanna jest opiekunem studiów dla Brand Managerów.

Jesteśmy przede wszystkim praktykami. Sami, od 10 lat posiadamy bardzo dobrze prosperującą agencję: Brand Useful. Jetseśmy też założycielami projektu: Offlajnowi.

Zobacz, co myślą o naszej pracy nasi klienci

Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.

Tomasz Rakowski

Prezes zarządu Bauter

Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem. Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób. Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem.

Wojciech Biendzio

Founder Bien Agencja

Oceniamy współpracę bardzo pozytywnie. Pani Joanna zawsze pozostawała w kontakcie, troszczyła się o formę prowadzenia zajęć, przygotowała ćwiczenia grupowe. Możemy potwierdzić, że ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie praktyczne.

Marta Stylska

Advisor Enterprise Europe Network

Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.

Aneta Sosnowska

Właścicielka Baby and Mam

Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.

Kamil Krzemiński

Właściciel IT360

Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie. 

Konrad Pekacki

CEO O bag Polska

To musisz wiedzieć, zanim zaczniesz z nami pracować

Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.

Są dwa warunki płatności:

  1. Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. <br>
  2. Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.

Napisz: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń 666 873 773 lub napisz do nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/

Zacznij od razu. Może zdarzyć się sytuacja, gdy miejsce na kolejny miesiąc już zajmie inna firma. I nie znajdziemy dla Ciebie czasu. Bo o przyjęciu klienta decyduje u nas m.in. kolejność zgłoszeń.

Nie pracujemy z wszystkimi.  Będziesz naszym klientem, jeśli: wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze. Szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne. Lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.

Nasze zasady współpracy są proste:

Żadnych zaliczek.
Płacisz po. Jeśli Ci pomożemy. Możesz wycofać się absolutnie w każdym momencie. Nie wymagamy umów na rok. Ani nawet na pół roku. Zamawiasz to, czego potrzebujesz.

Dlaczego tak pracujemy?

Pracujemy w duecie, dla świadomych klientów, którym pomagamy, towarzyszymy. Chcemy, żeby czuli się z nami bezpiecznie, płacili nam z radością, polecali znajomym i chętnie zostawiali referencje.

Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie. To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.

Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem. Dlatego (też) nie podjedziemy pod Twoją firmę Porszakiem ani Lambo. Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.

Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego. I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami. Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają. Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.

Na maile odpisujemy, telefony odbieramy. To tyle. Tak wychowali nas rodzice i tak też chcielibyśmy być sami obsługiwani, gdybyśmy byli na Twoim miejscu. Kultura.

Zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem strategii marki, szkoleniami, doradztwem, rebrandingiem oraz wprowadzeniem produktów na rynek.

Oto nasi klienci z kilku ostatnich lat:

Adampol (transport) – bieżące wsparcie marketingowe

Amplus (hurtownia żywności) — strona www (teksty i projekt), copywriting, bieżące wsparcie marketingowe, teksty i projekty ofert

Air Friends (zapachy samochodowe) – copywriting www i oferta

Alchemia diet (dietetyk) – doradztwo social media

Baby and Mam (e-commerce) — E-commerce – strategia marki

Barum (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting

Bauter (termoizolacja)- badania z klientami, copywriting – www, tworzenie prezentacji, doradztwo marketingowe

Best Drive (opony) – stała obsługa, launch nowych produktów, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting

Bien (agencja reklamowa) – szkolenie z contentu w social media

Błękitny Poród (szkolenia on-line) — strategia marki nowego produktu, doradztwo, copywriting

Cardigan Brothers (fotografowie) – copywriting, doradztwo

Continental (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe B2B i B2C, copywriting

Crewise (IT) – wprowadzenie na rynek, warsztaty startowe produktu, branding, doradztwo

Echo Investment (deweloper) – launch inwestycji (nazwa, branding, copywriting, projekty). wsparcie copywriterskie, social media

FUH (firma usługowa) – copywriting, tworzenie ofert

Hello Object – copywriting, bieżące wsparcie marketingowe

IT360 (firma IT) – strategia marki, branding, copywriting, www

ITC Metalcon (produkcja hal) strategia marki, branding

Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości (biznes) – 2 szkolenia z budowania marki

Makie IT (upcykling) – warsztaty z budowania marki

Małopolski Instytut Kultury (kultura) – seria warsztatów

Marketer+ – szkolenia z brand purpose, neurocopywritingu, strategii marki, nowych trendów

Multikino (kino) – kampania TikTok&event, premiera filmu

Muzeum w Wilanowie (kultura) – szkolenia z budowania marki i content marketingu

Neway Estate and Finance (nieruchomości) – wprowadzenie na rynek, branding, strona www.+ makieta (copwywriting i teksty)

Nowa Farmacja (farmacja) – grafiki

O bag (moda)- strategia marki, planowanie komunikacji, szkolenia, copywriting, doradztwo

Ośrodek Rozwoju Edukacji (szkolenia) – strategia marki projektu, szkolenia

Picnook (aplikacja internetowa) – strategia marki, copywriting + makieta www

Prognetics (IT) – badania, strategia marki, copywriting na www, makieta www i do oferty, planowanie komunikacji

Promission (IT) – wprowadzenie na rynek, branding, copywriting + makieta www

ROPS (Ośrodek Polityki Społecznej) – prelekcje na konferencjach, seria warsztatów o komunikacji

Solaire (technologia) – wprowadzenie na rynek, copywriting, projekt www + makieta www. bieżące wsparcie marketingowe

STAG (producent autogaz) – branding, prace kreatywne

Stowarzyszenie Promocja Przedsiębiorczości w Opolu (usługi dla biznesu)- szkolenie z budowania marki

Temida (aplikacja) – strona www (makieta + teksty + projekt)

Uniroyal (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting, produkcja wideo, social media

Woman in Technology (szkolenia) – badania, strategia marki

ZSRG SCP (obsługa przedsiębiorców) – mentoring strategii marki na zlecenie

Zobacz case studies – tutaj

Nie trać już ani czasu na nieskuteczny marketing. Zacznijmy pracę!

Umów się już dziś i zbudujmy razem Twoją mocną markę

Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.

Zarezerwuj termin.

Nie czekaj.

Ponieważ pracujemy w duecie, liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona.

Zapisz się, zanim ktoś zajmie Twoje miejsce.

Wahasz się? To pomoże Ci podjąć decyzję. Wiemy, że się boisz. Czy Ci pomożemy? Co otrzymasz? To normalne.
My też nie lubimy pracować z nowymi kontrahentami. Dlatego mamy dla Ciebie aż 3 bezpieczniki.

  • Zgłoś się do nas z kodem: RABAT i odbierz 500 złotych rabatu na pierwsze warsztaty
  • Nie musisz brać udziału w kolejnych. To Ty o tym zdecydujesz.
  • Płacisz po warsztatach, jeśli uznasz, że Ci pomogliśmy.

Nie trać czasu na nieskuteczne działania.
Wyróżnij się i daj zapamiętać klientom. To ważne, ponieważ dziś mają do wyboru sporo opcji i każdą złotówkę oglądają dwa razy.
Mocna marka pozwoli Ci nie walczyć ceną.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.