Zamów Teraz
Strategia marki
Od badań po logo. Zamów Plan budowania i pozycjonowania marki.
We’re here to answer any question you may have.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Od badań po logo. Zamów Plan budowania i pozycjonowania marki.
W Strategii otrzymasz wskazówki, jak wyróżnić się na rynku. Dostarczymy plan działań — co robić krok po kroku, by budować mocną markę. Każdy w Twoim zespole będzie wiedział, jak mówić o marce, co ona daje klientom.
Jak dotrzeć do klientów
W Strategii otrzymasz wskazówki, jak wyróżnić się na rynku. Dostarczymy plan działań — co robić krok po kroku, by budować mocną markę. Każdy w Twoim zespole będzie wiedział, jak mówić o marce, co ona daje klientom.
Jak pisać, jak się pokazywać
Otrzymasz konkretne informacje, które treści przyciągają uwagę, jak powinna być prezentowana oferta, jakiego tonu głosu używać, jakie treści umieścić na stronie internetowej.
Proces budowania strategii Brand Useful to autorski model, który obejmuje 3 etapy: analizę, pozycjonowanie i planowanie. W efekcie otrzymasz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami co i gdzie stosować oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.
Podczas pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz jest efektem wspólnej pracy — naszej, twojej i klientów. To właśnie dzięki temu Twoja strategia będzie taka dobra.
Zawartość procesu jest chronionym know-how naszej firmy, dlatego wysyłamy je wyłącznie na życzenie klienta. Jeśli jesteś zainteresowany/a - napisz, umówimy się na bezpłatne spotkanie on-line, gdzie pokażemy Ci, jak konkretnie wygląda nasza strategia i co dostaniesz.
Otrzymujesz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami: co i gdzie stosować oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.
- warsztaty z budowania marki
- wnioski z audytu kanałów firmowych z rekomendacjami, co poprawić
- raport z analizy konkurencji ze wskazaniem trendów w komunikacji i miejscem, gdzie możesz się wyróżnić
- raport z badań klienckich
- gotowe persony z potrzebami, obawami, kanałami dotarcia
- rekomendacje trendów marketingowych, odpowiednich dla waszej branży wraz z pomysłami na ich wykorzystanie
Brand Purpose, wartości, archetyp, wyróżnik, hasło, UVP, język marki, filary marki do komunikacji na social media, gotowe teksty (m.in. bank słów do wykorzystania latami) i inne elementy, o których opowiemy Ci na pierwszym spotkaniu
- plan z rzeczami do wdrożenia w pierwszej kolejności
- logo, nazwa, hasło (jeśli potrzebne), projekty graficzne (jeśli potrzebne)
- szkolenie dla zespołu — jak wdrażać strategię
- możesz zamówić też: makietę i projekt strony www, projekt i teksty oferty handlowej, przygotowanie scenariusza filmu wizerunkowego, przygotowanie konkretnego planu komunikacji (np. social media — pomysły, treści, grafiki postów)
- możesz zamówić opiekę nad marką: kwartalne (lub miesięczne) spotkanie monitorujące wdrożenie strategii
W ramach pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz, jest efektem wspólnej pracy — naszej, Twojej i klientów. To właśnie dzięki temu nasze strategie są takie dobre.
Zależy nam, żeby strategia faktycznie Ci pomogła, dlatego nie opuścimy Cię i nie znikniemy po jej oddaniu.
Zawsze będziesz mógł liczyć na nas.
Wymienione powyżej elementy to nie wszystko. Zawartość procesu jest chronionym know-how naszej firmy, dlatego pokazujemy je wyłącznie na konsultacji on-line.
Jeśli jesteś zainteresowany/a - napisz, umówimy spotkanie on-line, gdzie pokażemy Ci, co konkretnie otrzymasz. Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie musisz po niej nic zamawiać.
Otrzymujesz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami: co i gdzie stosować oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.
Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać.
Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.
- Zaplanowane działania
- Każdy wie, co ma robić
- Gracie w firmie do tej samej bramki
- Macie jeden cel
- Uporządkujesz działania
Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.
Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi?
Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo że ją na to stać? Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing. Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kolory, hasła, wartości marki, archetyp itp.) i pokażemy Ci — praktycznie — gdzie i jak ich używać, by nie walczyć ceną, ale dawać klientom wartość.
Cena strategii zależy głównie od liczby badań i godzin pracy, jaką na nią poświęcamy i waha się od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony/a — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony/a, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów.
Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.
Jesteśmy małżeństwem i partnerami w Brand Useful. Od ponad 16 lat zajmujemy się marketingiem i analizą danych.
Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną.
Szkolimy i jesteśmy praktykami, wykształconymi w marketingu. Joanna skończyła studia ze strategii marki, Jarek z social media.
Jesteśmy na rynku ponad 10 lat. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się biznes. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają.
Pomożemy Ci budować biznes, który daje klientom wartość.
Bez zobowiązań
Nie wymagamy zaliczek i nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.
Podwójna wartość
Mamy podwójny mózg — nad strategiami pracujemy w duecie. Nie podzlecamy ich podwykonawcom. Sami mamy 16-letnie doświadczenie zawodowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie Ci doradzić i pomóc.
Doświadczenie
Jesteśmy praktykami. Nie wszystko, co fajnie wygląda na papierze, da się wdrożyć. Czasami pomysł może być bardzo drogi i nie nadaje się do realizacji. My to wiemy. Dlatego proponujemy rozwiązania dopasowane do Twojego budżetu. Dzięki temu jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialność za swoje pomysły.
Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.
Kamil Krzemiński
Właściciel IT360
Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie.
Konrad Pekacki
CEO O bag Polska
Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.
Tomasz Rakowski
Prezes zarządu Bauter
Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.
Aneta Sosnowska
Właścicielka Baby and Mam
Brand Useful poukładali nam wszystko od początku, stworzyli podwaliny pod dalszy rozwój firmy, a co najważniejsze, otworzyli nam głowy i mocno w nich posprzątali, układając pewne kwestie od nowa.
Krzysztof Gaik
Właściciel Allmax
Brand Useful wykonała dla nas badania dotyczące marki Prognetics, satysfakcji klientów, analizę konkurencji i finalnie strategię marketingową. Wykazali się szeroką wiedzą ekspercką, terminowością, słownością i ogromnymi pokładami pozytywnej energii.
Krzysztof Gawliński
Prezes Zarządu Prognetics
Jeśli nie wierzysz, że marka może zwiększyć wartość firmy - nie zamawiaj strategii. Nigdy jej nie wdrożysz.
To, w czym pomoże Ci strategia to poukładanie działań, tak by każdy wiedział, jak mówić o Twojej marce i jak ją pokazywać. Dzięki temu nie będzie chaosu, nie będzie przepalania budżetu.
Ale tylko takiej konkretnej, która będzie odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów, uspójni Twoją markę i sprawi, że marketing będzie wspierać sprzedaż. Taka jest strategia Brand Useful. Dlatego 100% klientów, którym stworzyliśmy strategię, wystawiło nam pozytywne referencje.
Uspokoję Cię. Pracujemy etapami. Najpierw dostaniesz wyniki badań i analizy i wtedy zdecydujesz czy iść z nami dalej. A z doświadczenia wiemy, że już same rekomendacje po analizie pomogą Ci usprawnić i poprawić komunikację.
W całym procesie wytłumaczymy Ci, po co jest marka, jakie daje korzyści i jak rozumie ją mózg. Dzięki temu będziesz wykonywał działania reklamowe dokładnie wiedząc jak i po co. To dodatkowy zysk.
Cena strategii zależy głównie od liczby badań i godzin pracy, jaką na nią poświęcamy. Pracujemy z dużymi firmami, ale uwielbiamy pomagać małym biznesom, które chcą mieć duże marki. Dlatego dla małych firm uprościliśmy cały proces tak, że mogliśmy znacząco obniżyć cenę.
Zapytaj o ofertę dla Ciebie — tutaj
Proces budowania strategii Brand Useful to autorski model, który obejmuje 3 etapy:
W efekcie otrzymujesz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami do zastosowania (co i gdzie stosować) oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.
W ramach pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz jest efektem wspólnej pracy — naszej, Twojej i klientów. To właśnie dzięki temu nasze strategie są takie dobre.
Zawartość procesu jest cennym know-how naszej firmy, dlatego wysyłamy je wyłącznie na życzenie klienta. Jeśli jesteś zainteresowany — napisz, a podeślemy Ci konkrety na maila.
Najważniejsze zalety strategii to: mocna marka, poukładanie działań, uspójnianie i oszczędność kosztów.
Mocna marka, którą wybierają klienci.
Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać na tle innych i dopasować komunikację do tego co potrzebują klienci. Da Ci wszystkie elementy, które ma mieć mocna marka. Pokaże, jak ją stworzyć i umocnić krok po kroku.
Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.
Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.
Dzięki strategii masz:
Oszczędność kosztów
Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.
Uspójnienie działań
Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi?
Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo, że ją na to stać? Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing. Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kolory, hasła, wartości marki, archetyp itp.) i pokażemy Ci — praktycznie — gdzie i jak ich używać, by nie walczyć ceną, ale dawać klientom wartość.
Sporo firm radzi sobie bez strategii i to czasem dobrze. To, w czym pomoże Ci strategia to poukładanie działań, tak by każdy wiedział, jak mówić o Twojej marce i jak ją pokazywać. Dzięki temu nie będzie chaosu, nie będzie przepalania budżetu.
Potrzebujesz strategii, ale tylko takiej konkretnej, która będzie odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów, uspójni Twoją markę i sprawi, że marketing będzie wspierać sprzedaż. Taka jest strategia Brand Useful. Dlatego 100% klientów, którym stworzyliśmy strategię, wystawiło nam pozytywne referencje.
Jeśli nie wiesz, czy przyda Ci się to, co Ci przygotujemy — uspokoję Cię. Pracujemy etapami. Najpierw dostaniesz wyniki badań i analizy i wtedy zdecydujesz czy iść z nami dalej. A z doświadczenia wiemy, że już same rekomendacje po analizie pomogą Ci usprawnić i poprawić komunikację.
Oprócz tego w całym procesie wytłumaczymy Ci po co jest marka, jakie daje korzyści i jak rozumie ją mózg. Dzięki temu będziesz wykonywał działania reklamowe dokładnie wiedząc jak i po co. To dodatkowy zysk.
W strategii zaznaczymy dokładnie, gdzie wdrażać dany jej element. Na życzenie klientów przeprowadzamy szkolenie ze strategii marki i jej wdrożenia dla całego zespołu i osób, z którymi współpracujesz. Po zakończeniu prac nad strategią możemy przygotować dla Ciebie konkretny plan komunikacji — na przykład na social media.
Po przygotowaniu strategii nie znikamy — możesz się z nami konsultować, możemy ustawić kwartalne lub roczne spotkanie monitorujące.
Cena strategii zależy od ilości godzin naszej pracy — zakresu badań i analizy oraz materiałów do przygotowania (na przykład na warsztaty). Przy większych markach mamy więcej pracy, przy mniejszych mniej. Dlatego nie mamy jednego cennika. W każdym wypadku jednak zapewniamy ci kontrolę nad kosztami. Zapytaj o cenę — tutaj
Napisz: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń 666 873 773 lub napisz do nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/
Zacznij od razu. Może zdarzyć się sytuacja, gdy miejsce na kolejny miesiąc już zajmie inna firma. I nie znajdziemy dla Ciebie czasu. Bo o przyjęciu klienta decyduje u nas m.in. kolejność zgłoszeń.
Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.
Są dwa warunki płatności:
Zobacz tutaj: https://www.branduseful.pl/oferta/
Pomożemy Ci przeszkolić Twój zespół lub dobrać osoby do pracy, znaleźć partnerów (agencje, partnerów do reklam, grafików). Jeśli sobie życzysz, możemy być na spotkaniach, planowaniu i cyklicznie sprawdzać realizację strategii.
Nie pracujemy z wszystkimi. Będziesz naszym klientem, jeśli: wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze. Szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne. Lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.
Nasze zasady współpracy są proste:
Żadnych zaliczek.
Płacisz po. Jeśli Ci pomożemy. Możesz wycofać się absolutnie w każdym momencie. Nie wymagamy umów na rok. Ani nawet na pół roku. Zamawiasz to, czego potrzebujesz.
Dlaczego tak pracujemy?
Pracujemy w duecie, dla świadomych klientów, którym pomagamy, towarzyszymy. Chcemy, żeby czuli się z nami bezpiecznie, płacili nam z radością, polecali znajomym i chętnie zostawiali referencje.
Zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem strategii marki, szkoleniami, doradztwem, rebrandingiem oraz wprowadzeniem produktów na rynek.
Oto nasi klienci z kilku ostatnich lat:
Adampol (transport) – bieżące wsparcie marketingowe
Allmax (meble) – strategia marki, branding, copywriting, www
Amplus (hurtownia żywności) — strona www (teksty i projekt), copywriting, bieżące wsparcie marketingowe, teksty i projekty ofert
Air Friends (zapachy samochodowe) – copywriting www i oferta
Alchemia diet (dietetyk) – doradztwo social media
Baby and Mam (e-commerce) — E-commerce – strategia marki
Barum (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bauter (termoizolacja)- badania z klientami, copywriting – www, tworzenie prezentacji, doradztwo marketingowe
Best Drive (opony) – stała obsługa, launch nowych produktów, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bien (agencja reklamowa) – szkolenie z contentu w social media
Błękitny Poród (szkolenia on-line) — strategia marki nowego produktu, doradztwo, copywriting
Cardigan Brothers (fotografowie) – copywriting, doradztwo
Continental (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe B2B i B2C, copywriting
Crewise (IT) – wprowadzenie na rynek, warsztaty startowe produktu, branding, doradztwo
Echo Investment (deweloper) – launch inwestycji (nazwa, branding, copywriting, projekty). wsparcie copywriterskie, social media
FUH (firma usługowa) – copywriting, tworzenie ofert
Hello Object – copywriting, bieżące wsparcie marketingowe
IT360 (firma IT) – strategia marki, branding, copywriting, www
ITC Metalcon (produkcja hal) strategia marki, branding
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości (biznes) – 2 szkolenia z budowania marki
Makie IT (upcykling) – warsztaty z budowania marki
Małopolski Instytut Kultury (kultura) – seria warsztatów
Marketer+ – szkolenia z brand purpose, neurocopywritingu, strategii marki, nowych trendów
Mulikinko (kino) – kampania TikTok&event, premiera filmu
Muzeum w Wilanowie (kultura) – szkolenia z budowania marki i content marketingu
Neway Estate and Finance (nieruchomości) – wprowadzenie na rynek, branding, strona www.+ makieta (cpwywriting i teksty)
Nowa Farmacja (farmacja) – grafiki
O bag (moda)- strategia marki, planowanie komunikacji, szkolenia, copywriting, doradztwo
Ośrodek Rozwoju Edukacji (szkolenia) – strategia marki projektu, szkolenia
Picnook (aplikacja internetowa) – strategia marki, copywriting + makieta www
Prognetics (IT) – badania, strategia marki, copywriting na www, makieta www i do oferty, planowanie komunikacji
Promission (IT) – wprowadzenie na rynek, branding, copywriting + makieta www
ROPS (Ośrodek Polityki Społecznej) – prelekcje na konferencjach, seria warsztatów o komunikacji
Solaire (technologia) – wprowadzenie na rynek, copywriting, projekt www + makieta www. bieżące wsparcie marketingowe
STAG (producent autogaz) – branding, prace kreatywne
Stowarzyszenie Promocja Przedsiębiorczości w Opolu (usługi dla biznesu)- szkolenie z budowania marki
Temida (aplikacja) – strona www (makieta + teksty + projekt)
Uniroyal (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting, produkcja wideo, social media
Woman in Technology (szkolenia) – badania, strategia marki
ZSRG SCP (obsługa przedsiębiorców) – mentoring strategii marki na zlecenie
Zobacz case studies – tutaj
Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart