Skip links

O bag

strategia marki

Wyzwanie

Polski oddział O bag zgłosił się do nas, abyśmy wspólnie wypracowali strategię marki oraz plan komunikacji. 

 

KROK 1

Analiza

Całość prac rozpoczęliśmy od badań zarówno klientów jak i działu sprzedaży. Dzięki temu mogliśmy opracować persony zakupowe oraz zebrać insighty do dalszej pracy. 

W kolejnych etapach wypracowaliśmy wartości firmy oraz brand purpose. Następnie przeszliśmy do mapowania konkurencji, stworzenia osi percepcji i ustalenia celu marketingowego.

 

KROK 2

Strategia marki

Mając wszelkie informacje, stworzyliśmy spójną i nowoczesną strategię marki.

Obejmuje ona:

  • Wyróżnik marki
  • USP
  • Esencja
  • Hasło i język marki
  • Archetyp marki
  • Storybrand
  • Bank słów

 

KROK 3

Plan komunikacji

Ostatnim z kroków było stworzenie planu komunikacji, w efekcie którego zostałą zrobiona sesja produktowa – zgodna z nową strategią marki.

Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej przystosowanej do moich potrzeb formie.

Joanna i Jarek cechują się ogromnym zaangażowaniem, dbałością o detale i wyjątkowym nastawieniem na klienta i jego potrzeby.

Konrad Pękacki – O bag Polska

Chcesz stworzyć strategię swojej marki?

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.