O bag
strategia marki
Wyzwanie
Polski oddział O bag zgłosił się do nas, abyśmy wspólnie wypracowali strategię marki oraz plan komunikacji.

KROK 1
Analiza
Całość prac rozpoczęliśmy od badań zarówno klientów jak i działu sprzedaży. Dzięki temu mogliśmy opracować persony zakupowe oraz zebrać insighty do dalszej pracy.
W kolejnych etapach wypracowaliśmy wartości firmy oraz brand purpose. Następnie przeszliśmy do mapowania konkurencji, stworzenia osi percepcji i ustalenia celu marketingowego.
KROK 2
Strategia marki
Mając wszelkie informacje, stworzyliśmy spójną i nowoczesną strategię marki.
Obejmuje ona:
- Wyróżnik marki
- USP
- Esencja
- Hasło i język marki
- Archetyp marki
- Storybrand
- Bank słów

KROK 3
Plan komunikacji
Ostatnim z kroków było stworzenie planu komunikacji, w efekcie którego zostałą zrobiona sesja produktowa – zgodna z nową strategią marki.
Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej przystosowanej do moich potrzeb formie.
Joanna i Jarek cechują się ogromnym zaangażowaniem, dbałością o detale i wyjątkowym nastawieniem na klienta i jego potrzeby.
Konrad Pękacki – O bag Polska
Chcesz stworzyć strategię swojej marki?