Skip links

IT 360

strategia marki i zmiana wizerunku

Wyzwanie

Kamil – właściciel marki IT360, zgłosił się do nas, by dopasować komunikację firmy do klientów, których faktycznie chciał pozyskiwać. Mieliśmy za zadanie stworzyć taką komunikację – teksty i wizerunek, by przekonać jego potencjalnych klientów do zakupu.

Co zrobiliśmy dla IT360?

  • odświeżenie wizerunku 
  • stworzenie strategii marki
  • stworzenie nowej strony www
  • strategia z pozycjonowaniem, poprzedzona badaniami
  • bank słów, wytyczne dla nowego brandingu
  • teksty na www i do oferty


KROK 1

Analityka

W pierwszym etapie zbadaliśmy przewagi IT360. Zapytaliśmy klientów, dlaczego lubią pracować z firmą Kamila. Zebraliśmy informacje, które pomogły nam stworzyć komunikaty przekonywujące do współpracy.


KROK 2

Strategia

Stworzyliśmy krótki i konkretny przewodnik, w którym zawarliśmy:

  • analizę konkurencji,
  • kluczowe wartości firm,
  • persony klientów,
  • archetypy marki
  • wyróżnik, USP
  • wytyczne co do języka marki,
  • bank słów – kluczowe komunikaty
 
 

KROK 3

Rebranding

Stworzyliśmy wytyczne do rebrandingu oraz teksty na stronę www i do oferty sprzedażowej.

 

Na każdym etapie prac, byliśmy w stałym kontakcie z właścicielem firmy. Wspólnie wdrażaliśmy modyfikacje do przygotowanej strategii po to by cele wizerunkowe odpowiadały sprzedażowym.

Wiosną 2022 roku specjaliści z Brand Useful, czyli Asia i Jarek pomogli nam opracować strategię marketingową zgodną z naszymi celami. Trafnie zidentyfikowali archetyp i wartości naszej marki, a następnie zaproponowali nam Brand Purpose, USP, Claim i wiele innych wyróżników. Współpraca z Asią i Jarkiem była dla mnie czystą przyjemnością. Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego!

Kamil Krzemiński — właściciel IT360

Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki?