Skip links

Pierwsze Personalizowane Szkolenie z Neurocopywritingu dla firm

Neurocopywriting Szkolenie

Czy wiesz, że Twoi klienci ponad 99% decyzji podejmują podświadomie?

Dziś nie wystarczy pisać.
To robi Chat GPT, za darmo.

Żeby pokonać konkurencję musisz zawładnąć umysłami swoich klientów. Wiedzieć, jak ich przekonać!

Tego nauczymy Cię na szkoleniu z neurocopywritingu.

Szkolenie Neurocopywriting

Kto może skorzystać?

W szkoleniu mogą wziąć udział wszyscy pracownicy firmy, niezależnie od działu, w jakim pracują.
Tym 3 grupom w szczególności pomoże nasze szkolenie.

Marketerzy

Dowiedzą się, jak przełożyć wiedzę o mózgu na skuteczniejsze kampanie. Co dziś na klienta działa.

Pracownicy Działów Sprzedaży

Dowiedzą się, jak jeszcze lepiej domknąć sprzedaż i zwrócić uwagę klienta, jak go przekonać.

Pracownicy obsługi klienta

Poznają zasady perswazyjnego pisania. Dzięki temu ich wiadomości do klientów będą bardziej skuteczne.

Szkolenie z Neuromarketingu

Konkretna wiedza

czyli wskazówki, które możesz zastosować następnego dnia:

jak stosować triki neuromarketingowe w tekstach

jak złapać uwagę klientów, którzy żyją online

jak tworzyć treści, by klient wybrał Twoją ofertę

Szkolenie dopasowane
do Twojej firmy

Pracujemy na:

Twoich
tekstach

Twoich
klientach

Przykładach z Twojej branży

Twoich kanałach komunikacji

Gdzie wykorzystasz tę wiedzę?

Strona www, maile, CV, social media, pisma do klientów, katalogi, prezentacje, rozmowy sprzedażowe. A nawet w życiu prywatnym.

W czym pomoże Ci to szkolenie?

  • Będziesz szybciej i lepiej pisać
  • Odnajdziesz się w marketingowym chaosie
  • Będziesz dumna/y z tego, co robisz
  • Poznasz, jak działa mózg – rozwiniesz się
  • Będą Cię bardziej lubić 
  • Pokonasz konkurencję

Szkolenie Neurocopywriting

Kogo szkoliliśmy

Oni już skorzystali z naszych szkoleń

Nie czekaj. Ponieważ pracujemy w duecie, liczba miejsc na szkolenia jest ograniczona. Zapisz się, zanim ktoś zajmie Twoje miejsce.

Program Szkolenia 

Tego nauczymy uczestników szkolenia z Twojej firmy

Cz.1. ABC Ewolucji mózgu

  • Czemu Twój klient ma przestarzały mózg i jak do niego pisać?

    Dowiesz się, od czego zależy odbiór treści przez swojego klienta. Jakie błędy w mózgu (BUGI) pomogą Ci skuteczniej do niego pisać. Opowiemy o tym, jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?
    Po co Ci to? Ta wiedza w całości zmieni Twoje podejście do klienta i pisania. Dowiesz się, jak naprawdę pozyskać uwagę klienta i przekonać go do zakupu.

Cz. 2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?

  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?

    Dowiesz się, jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego. Poznasz konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
    Po co Ci to? Ponad 80% ludzi skanuje tylko nagłówki. To sprawi, że na Twój po prostu klikną.

Cz. 3. Teksty, które kocha mózg

  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.

    Dowiesz się, jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy. Poznasz kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już na drugi dzień. Przećwiczymy to na Twoich treściach.
    Po co Ci to? Teksty zaprojektowane do mózgu sprawią, że ludzie w nie łatwiej uwierzą i szybciej kupią od Ciebie.
  • Lista Whitmana, czyli język korzyści na dopalaczach.

    Poznasz przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w dosłownie kilka minut. Pokażemy Ci dwa przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje. Dzięki temu Twój tekst będzie bardziej skuteczny i emocjonalny dla odbiorcy.
    Po co Ci to? Będziesz szybko i lepiej niż konkurencja pisać językiem korzyści. Twoje teksty przekonają do zakupu lepiej!

  • Model Taya i pisanie językiem obaw.

    Dowiedz się, dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać. Przećwiczymy w praktyce pisanie językiem obaw.
    Po co Ci to? Nikt już nie wyjdzie z Twoje strony i oferty bez odpowiedzi na swoje pytania. Zwiększysz liczbę klientów i zapytań.

Cz. 4. Social media. Twoich treści już nie będą pomijać

  • Jak klient korzysta z social mediów i czemu marketerzy tego nie wiedzą.

    Poznasz 3 sytuacje, w których ludzie konsumują treści. Otrzymasz praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
    Po co Ci to? Od tej pory będziesz tworzyć posty, których klienci nie przewiną kciukiem!

  • Waluta społeczna — buduj prestiż klienta postami.

    Dowiesz się, dlaczego i po co ludzie udostępniają. Poznasz typologię postów, które i Ty możesz stosować w social media.
    Po co Ci to? Od tej pory będziesz tworzyć posty, które klienci będą udostępniać, lajkować i komentować!

Cz. 5. Dopalacze mózgu

  • Jak stosować opinie, opowieści w marketingu.

    Dowiesz się, gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i przede wszystkim jak je najlepiej wykorzystać.
    Po co Ci to? Nic tak nie przekonuje klientów jak społeczny dowód słuszności. Opinie można tylko mieć, a można mieć je na dopalaczach i wykorzystywać. Gdzie? Tego się dowiesz!

  • Co to jest teczka kliencka — model DISC na www. Messy middle, czyli skłaniacie do zakupu.

    Dowiesz się, jak różne typy klientów czytają stronę i co im dać, by ich przekonać. Poznasz neuromarketingowe skłaniacze do zakupu i badania, które potwierdzają ich skuteczność.
    Po co Ci to? By jeszcze skuteczniej skonstruować teksty na swojej stronie.

Cz. 6. Podstawy brandingu w tekstach

  • Emocje i spójność w budowaniu marki.

    Dowiesz się, co sprawia, że emocje skuteczniej działają w marketingu. Poznasz dowody neuromarketingowe i reklamowe skuteczności takich kampanii. Opowiemy Ci, jakich błędów w kampaniach emocjonalnych unikać.
    Po co Ci to? Ponad 99% decyzji podejmujemy podświadomie. Im trudniejszy produkt, tym bardziej polegamy na emocjach. Dlatego musisz wiedzieć, jak korzystać z emocji w reklamie.

  • Budowanie marki pod SEO.

    Dowiesz się, jakie elementy strategii i pozycjonowania pomogą Ci w pisaniu pod SEO. I jak poukładać proces pozycjonowania i strategii marki, by pisać lepsze teksty pod SEO.
    Po co ci to? Sprawi, że to Twój tekst pod SEO zostanie lepiej zapamiętany przez mózg i to Twoją markę, a nie konkurencji klient wybierze podczas zakupu.

Cz. 7. Bonus tylko do szkolenia off-line

  • Jak podejść do SEO i AI w copy
  • Przydatne narzędzia.

    Dowiesz się, jak pisać neurocopy w AI. Jakich narzędzi używać do tworzenia treści (pisania, projektowania zdjęć, nagrywania filmów).
    Po co Ci to? Przyspieszysz proces pracy i będziesz na bieżąco w nowinkach AI.

Eksperci Brand Useful

O prowadzących

Joanna i Jarek Burdek

Joanna i Jarek Burdek. Małżeństwo marketerów, specjalistów z neurocopywritingu z ponad 15-letnim stażem pracy (i małżeństwa:-). W 2024 roku wychodzi ich premierowa, pierwsza w Polsce książka o neurocopywritingu.

Pracują jako szkoleniowcy m.in. dla Marketer+. Przez ostatnie 3 lata przeszkolili ponad 1223 marketerów z tematyki: neurocopywritingu, strategii marki i brandingu, social media, nowych trendów, brand purpose. 

W 2023 roku występowali na największych konferencjach marketingowych: MobileTrends, SEMKRK, EastMedia. Autorzy publikacji w Marketer+, Nowy marketing, Marketing przy kawie.

Oboje posiadają wykształcenie marketingowe. Joanna jest dyplomowanym strategiem, Jarek skończył studia z social media. Pracowali z takimi markami jak: Continental, O bag, Zamek Wawel, Multikino, Muzeum w Wilanowie.

Wykładają na 3 uczelniach wyższych, m.in. Neurocopywriting. Joanna jest opiekunem studiów dla Brand Managerów. Są przede wszystkim praktykami. Sami, od 10 lat posiadają bardzo dobrze prosperującą agencję: Brand Useful. Są też założycielami projektu: Offlajnowi.

Jarosław Burdek

Opinie o szkoleniach

Oni mówią, jak z nami się pracuje

Szkolenie na Światowym Poziomie

Neurocopywriting w Twojej firmie

Koszt Szkolenia

Ile to kosztuje?

szkolenia w firmie,
dla grupy liczącej do 20 osób

Koszt szkolenia Stacjonarnego w siedzibie Twojej firmy 

1 dzień szkolenia - 7 godzin 

7374 zł netto
niezależnie od liczby uczestników

Co dostajesz:

  • Personalizacja szkolenia pod Twoją firmę
  • Udział do 20 osób w cenie – od 368,70 zł za uczestnika
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia dla 20 uczestników
  • Praktyczne ćwiczenia na Twoim tekście
  • Materiały szkoleniowe w pdf
  • Dwóch prowadzących

Uwaga: istnieje możliwość rozłożenia szkolenia na dwa dni oraz organizacji szkolenia wyjazdowego lub w innym miejscu. To dodatkowy koszt.

DARMOWY BONUS

W cenie szkolenia 2-godzinne spotkanie on-line po miesiącu od przeprowadzenia szkolenia. Opowiemy na nim o AI w copywritingu.

Koszt szkolenia On-line

1 dzień szkolenia - 7 godzin 

4378 zł netto
niezależnie od liczby uczestników

Co dostajesz:

  • Personalizacja szkolenia pod Twoją firmę
  • Udział do 20 osób w cenie – od 218,90 zł za uczestnika
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Praktyczne ćwiczenia na Twoim tekście
  • Materiały szkoleniowe w pdf
  • Dwóch prowadzących

 

Najczęściej pytacie o:

Szkolenie jest personalizowane. Dogodny termin ustalamy z zamawiającym. O szkolenie warto zapytać z wyprzedzeniem, ponieważ temat neurocopywritingu cieszy się dużą popularnością.
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy i to uwzględnia cena. W Mamy możliwość organizacji szkolenia w innym miejscu lub wyjazdu integracyjnego.

Szkolenie pomoże wszystkim w firmie, niezależnie od zajmowanego działu. Jednak najczęściej szkolimy dział marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Maksymalnie 20. Czasami szkolimy też większe zespoły. Przy większej liczbie uczestników doliczamy koszt certyfikatów. Udział w szkoleniu stacjonarnym do 20 osób z firmy to koszt  318,70 zł za uczestnika netto.

Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy i to uwzględnia cena. Udział dwóch szkoleniowców wraz z przejazdem i noclegiem przed, a także druk do 20 certyfikatów dla uczestników. Bonusem darmowym do szkolenia jest 2-godzinna konsultacja on-line miesiąc po zakończeniu szkolenia.

7 godzin zegarowych, w tym 1 godzina przerwy.

To znaczy, że pracujemy na przykładach z branży klienta, a ćwiczenia wykonujemy na tekstach klienta. Wypracowane treści klient może używać już na drugi dzień. Przed szkoleniem uczestnicy wypełniają ankietę, która pozwala jeszcze lepoej dopasować szkolenie do ich oczekiwań.

Neurocopywriting to taki sposób konstruowania treści, by lepiej trafiały do mózgu. Możesz wykorzystać elementy neuromarketingu do tworzenia skutecznych tekstów.
Neurocopywriting pomoże Ci: wiedzieć, jak działa mózg i wykorzystać tę wiedzę w pracy, tworzyć i projektować teksty, które docierają do mózgu, faktycznie nakłonić do zakupu, a nie tylko pisać.

Napisz do Joanny na: kontakt@branduseful.pl i zapytaj o termin.

Tak. 2-godzinną konsultację on-line miesiąc po zakończeniu szkolenia.

Opłacisz fakturę po zrealizowaniu szkolenia. Nie praktykujemy zaliczek. Termin płatności to 7 dni i prosimy o terminowe płatności. Będziemy też prosić Cię o referencje.

Umów się już dziś na Twoje szkolenie z neurocopywritingu.

Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.