Continental
loteria B2B
Wyzwanie
Jak zachęcić do zakupu partnerów biznesowych? Dla Continental Opony Polska skoordynowaliśmy organizację wielkiej loterii B2B. W loterii za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym samochód Mercedes-Benz.
Strategia kampanii
- prosty mechanizm
- atrakcyjne nagrody
- punkty za zakup opon
- finał loterii ze streamingiem live z losowania
ZAKRES
Strategia i pomysł
Wspólnie z klientem i agencją Arthefact opracowaliśmy pomysł na kampanię. Znaleźliśmy partnera organizacyjnego, który odpowiadał za formalności, związane z loterią.
Przeprowadzając loterię, pamiętaj o koniecznych zgłoszeniach i formalnościach. Dobrze jest wybrać do tego doświadczonego partnera.
Kreacja i strona www
Przygotowaliśmy projekty graficzne i teksty na stronę oraz do reklam loterii. Strona www była responsywna i przygotowana na wszystkie urządzenia.
Przygotowując materiały graficzne - pamiętaj o spójności. Jeśli klient przechodzi z reklamy na stronę, powinien widzieć podobne grafiki, by wiedział, że dobrze trafił.
Koordynacja akcji i nagrody
Wraz z partnerami koordynowaliśmy loterię oraz przekazanie 750 nagród. Do wygrania był samochód, rower, hulajnogi i e-vouchery. Opracowaliśmy też materiały do kampanii BTL i internetowej.
Szukasz pomysłów na kampanie?