Skip links

Continental

loteria B2B

Wyzwanie

Jak zachęcić do zakupu partnerów biznesowych? Dla Continental Opony Polska skoordynowaliśmy organizację wielkiej loterii B2B. W loterii za zakup opon można było wygrać setki nagród, w tym samochód Mercedes-Benz.

Strategia kampanii

  • prosty mechanizm
  • atrakcyjne nagrody
  • punkty za zakup opon
  • finał loterii ze streamingiem live z losowania

ZAKRES

Strategia i pomysł

Wspólnie z klientem i agencją Arthefact opracowaliśmy pomysł na kampanię. Znaleźliśmy partnera organizacyjnego, który odpowiadał za formalności, związane z loterią.

 

Przeprowadzając loterię, pamiętaj o koniecznych zgłoszeniach i formalnościach. Dobrze jest wybrać do tego doświadczonego partnera.

Kreacja i strona www

Przygotowaliśmy projekty graficzne i teksty na stronę oraz do reklam loterii. Strona www była responsywna i przygotowana na wszystkie urządzenia. 

Przygotowując materiały graficzne - pamiętaj o spójności. Jeśli klient przechodzi z reklamy na stronę, powinien widzieć podobne grafiki, by wiedział, że dobrze trafił.

Koordynacja akcji i nagrody

Wraz z partnerami koordynowaliśmy loterię oraz przekazanie 750 nagród. Do wygrania był samochód, rower, hulajnogi i e-vouchery. Opracowaliśmy też materiały do kampanii BTL i internetowej.

 

Szukasz pomysłów na kampanie?

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.