Skip links

Błękitny Poród

projekt strategiczno - doradczy

Wyzwanie

Beata Meinguer właścicielka pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej w poukładaniu swojej marki.

 

Cele klienta

  • Zaplanowanie i wdrożenie nowych produktów – wprowadzenie nowych marek szkoleniowych
  • Mapping opłacalności wprowadzanych produktów i wybór kolejności wprowadzenia
  • Strategia marki produktu szkoleniowego – opracowanie wyróżnika, person i komunikatów
  • Opracowanie zawartości strony internetowej wraz z tekstami dla poszczególnych person
 
 

Doradztwo marketingowe

Stworzyliśmy plan rozwoju firmy na kolejne lata, wraz z mappingiem rentowności oraz rekomendacjami kolejnosci wdrożeń pomysłów. 

Zdefiniowaliśmy również działania oraz kierunek dla pierwszej w Polsce Szkoły Ciąży i Rodzenia

Strategia

Przeanalizowaliśmy i wyodrębniliśmy plan działań. Wyznaczyliśmy wspólnie brand porpouse marki. Stworzyliśmy również pozycjonowanie – czyli hasło i wyróżnik marki. 

 

Wdrożenie

W efekcie naszej pracy, prócz strategii, powstały teksty na stronę www. Opracowaliśmy również kampanię na Facebooku, Google Ads oraz na Youtube. 

 

"Czuję się szczęściarą, że pracuje z Brand Useful! Przy nich oprócz obsługi doradczo-strategicznej dostaję coś ekstra, co nie da się wcisnąć w typową reklację klient-agencja.

Beata Meinguer 

Potrzebujesz wsparcia w biznesie?

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.