Skip links

NeuroMarketing

Personalizowane szkolenie dla działów marketingu i sprzedaży

Nauczę Cię, jak reklamować do mózgu

Zależy Ci na konkretnych wskazówkach, jak pisać treści na strony, do e-commerce, maili i reklam?

Lubisz szkolenia, po których masz wielki „efekt wow” ale po powrocie do pracy kompletnie nie wiesz, co masz zrobić?
Ja nie. 

Szanuję naukę i wiedzę. Ale myślę, że nabiera ona sensu, dopiero jak wykorzystujesz ją w praktyce.

Moje szkolenia są personalizowane pod Twój Team.

Co to znaczy?

  • pracujemy na przykładach z Twojej branży
  • ćwiczenia dedykujemy Twojej firmie 
  • wypracowane rezultaty stosujesz w pracy już na drugi dzień.

NeuroMarekting to HIT 2023 roku.

Dowiedz się, jak podrasować treści na stronach, w mailach, w e-commerce i reklamach. Po to, by lepiej rozumiał je mózg. By Klient Kupował Więcej.

Dziś SEO to za mało. Dziś Reklamy mają wszyscy. 
O NeuroNaukach słyszało Niewielu.
Zdobądź przewagę i NIE trać szansy na złowienie kolejnych leadów. TEKSTEM. OBRAZEM. EMOCJĄ.

Sprawdzone tricki
Najnowsze badania
Praktyczne TIPY do zastosowania OD RAZU

Napisz do mnie i zapytaj o termin

Start

Termin dobierzemy pod Ciebie

Miejsce

Wyjazdowo lub online

Czas

5 godzin

JACHT, HOTEL CZY GÓRY?

Wierzę w to, że uczy się nie tylko ze szkoleń lub książek. 
Najszybciej wiedzę zdobywa się od siebie.

SZUKASZ POMYSŁU NA MĄDRZEJSZY WYJAZD INTEGRACYJNY?
ZAPYTAJ O OFERTĘ WYJAZDU ZE SZKOLENIEM.

„Ludzie wymieniają się ze sobą 16 tysiącami słów dziennie, a w każdej godzinie odbywa się ponad 100 milionów rozmów, których tematem są marki”.

J.Berger, „Efekt viralowy”

Marketerzy prześcigają się pomysłach jak uwagę klienta zdobyć. Jak przekonać, że ich produkt jest lepszy niż propozycje konkurencji. Ale wiesz co, klientów w większości w ogóle nie obchodzi Twój produkt.

Czemu? Bo gros zakupów robią nawykowo. Pomyśl. kiedy Ostatnio kupiłeś inną kawę lub pastylki do prania. Nie robisz zakupów? Nie szkodzi.
Gdzie tankujesz auto?

Na szkoleniu poznasz reguły neuro-copywritingu, czyli najnowsze zasady projektowania (nie tylko pisania, podkreślam) treści, by mózg je wchłaniał jak gąbka wodę. Pokażę Ci przykłady tekstów, zapisów i tricków, które są naprawdę skuteczne. Opowiem o neuromarketingu i błędach poznawczych oraz… jak przez ograniczenia zwiększać zakupy!

Myślisz, że Twój zespół tego nie potrzebuje?

Zdziwisz się, jak SŁABO pisane są teksty przez agencje.
Często nie mają najnowszej wiedzy z neuronauk.

Dzięki szkoleniu:

poprawisz jakość SWOICH maili

zdobędziesz wiedzę o DZIAŁANIU MÓZGU klienta

dowiesz się co to SYNDROM eksperta - pewnie wszyscy Twoi pracownicy go mają

wyprzedzisz KONKURENCJĘ najlepszą reklamą

skontrolujesz agencję

Szkolenie pozwoli Ci:

Robić lepsze reklamy, posty, teksty - prześcignąć konkurencję

Odkryć najnowszą wiedzę z neuromarketingu w pigułce
Dowiedzieć się, czemu jedne teksty działają, a inne mniej

Pracować skuteczniej - mieć lepsze efekty

Tworzyć skuteczne strony i karty produktów
Otrzymasz praktyczne wskazówki i szablony do pracy

Rozwinąć się w tym co robisz i zabłysnąć w towarzystwie

Ciekawostki i przykłady, które mogą zmienić los niejednego przetargu!

Nazywam się
Joanna Burdek.

Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką, założycielką Brand Useful. 

Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. 

Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunem studiów Brand Manager WSB w Gdyni. 

Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. 

Piszę dla Marketer+, Sprawnego Marketingu i innych portali marketingowych. 

Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Stworzyłam pierwsze w Polsce szkolenie o NeuroCopywritingu. 

Prowadzę blog: joannaburdek.pl

Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.

 

Szkolenie skierowane jest do działów marketingu i sprzedaży

Znajomość zasad neuromarketingu pozwoli na skuteczniejszą współpracę marketingu i sprzedaży.

Dowiesz się, po co tworzyć markę i jak komunikować do mózgu. Działy marketingu zdobędą najnowszą wiedzę z neuronauk i ekonomii behawioralnej.

Działy sprzedaży dowiedzą się, jak marketing pomoże sprzedaży.

Program obejmuje zagadnienia związane z przyjmowaniem informacji w świecie natłoku informacji marketingu human to human, storytellingu i morfingu ego. 

Dowiesz się, jak wykorzystać nowe trendy w pracy.

Personalizowane szkolenie
dla Twojego zespołu

Opcja 1

Szkolenie + wyjazd integracyjny
  • Zaopiekujemy każdą cząstkę Twojego mózgu Szkoleniem.
  • Dostarczymy Ci niezapomnianych Emocji - które Twój zespół będzie pamiętał na lata.
  • Pomożemy zintegrować zespół i dostarczymy najnowszą wiedzę.

Opcja 2

Szkolenie stacjonarne u klienta
  • Forma stacjonarna w siedzibie Twojej firmy lub innym miejscu
  • Wygodnie, bez wyjeżdżania przeprowadzimy szkolenie oraz praktyczne ćwiczenia.
  • Wypracujecie przykłady  i szablony, które będziecie mogli używać w pracy już na drugi dzień. 
  • Materiały dla 10 uczestników

  • Certyfikaty drukowane

 

Cena netto, FV, płatność po szkoleniu, 14 dni

Opcja 3

Szkolenie online
  • Szybko, sprawnie, polecane dla zespołów pracujących zdalnie.

  • Szkolenie w wersji on-line
    z ćwiczeniami w grupach.

  • Otrzymacie praktyczne szablony i wzory do zastosowania.

 

Cena netto, FV, płatność po szkoleniu, 14 dni

Jak szkolimy?

6 godzin szkolenia z ćwiczeniami

Ćwiczenia, których rezultaty wykorzystacie w pracy

Przykłady dopasowane do Twojej branży

Konkretne wskazówki i szablony do wykorzystania

Lista lektur neuromarketingowych

Na koniec szkolenia każdy otrzyma certyfikat

Program Personalizowany

Przed szkoleniem otrzymacie ankietę i sami wskażecie, jaka wiedza będzie Wam najbardziej pomocna.

A ja dopasuję program do Was. By Wam Pomógł, a nie tylko zaskoczył.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Po co firmie marka?

  • emocje, pamięć, mózg i mocna marka – dlaczego to działa? 
  • przykłady skutecznych marek – czego się od nich uczymy
  • elementy marek – które masz? 
  • co to brand memory – jak je budować, by klient wybierał Ciebie – czy marki zwiększają sprzedaż?
  • czym jest brand purpose, czy warto go mieć.

Dlaczego mózg nie jest naszym przyjacielem?

  • jak funkcjonuje człowiek w natłoku informacji
  • co wpływa na odbiór treści
  • jak człowiek radzi sobie z przeciążeniem informacyjnym
  • z czym musi zmierzyć się osoba pisząca, by dotrzeć do mózgu – jak dziś konsumujemy treści

Jak tworzyć reklamy Mózgolubne?

  • zasady tworzenia treści prostych 
  • jak przyciągać tekstem 
  • jak utrzymywać uwagę 
  • jak spełniać potrzeby tekstem
  • jak używać emocji – przykłady konkretnych formatów internetowych

Neuro-triki, czyli jak nakłonić do zakupu?

  • neuro-ograniczniki w e-commerce – czego nie może zabrakność 
  • ramy produktowe – jak prezentować produkt, by był atrakcyjniejszy 
  • podstawowe błędy poznawcze i to, jak je przechytrzyć 
  • jak pisać skuteczne posty z walutą społeczną 
  • gdzie w firmie i po co stosować opowieści i opinie
  • jak pisać chwytliwe nagłówki, jak używać zdjęć?

Co nas wyróżnia

Dopasowanie treści do klienta czyli Ciebie

Przykłady z branży

Praktyczna wiedza do zastosowania od JUTRA

Aktualna wiedza i badania naukowe

Doświadczona prowadząca

Praktyczna Wiedza

Fajna atmosfera

Możliwość połączenia szkolenia z wyjazdem integracyjnym

Klienci o naszych szkoleniach

Liczy się TWOJA firma

To nie jest szkolenie z kosmosu.
Moim celem nie jest zabłysnąć. Chcę Ci pomóc poprawić komunikację.

Gwarancja
Top wiedzy

Poznnasz tylko najnowsze, sprawdzone przykłady, które od razu zastosuje Twój zespół.

Gwarancja
Top trener

Szkolenie prowadzi doświadczona trenerka, wykładowczyni, pisarka ale i PRAKTYCZKA. To nie wiedza z gruszek i wierzb. To konkret.

Napisz do mnie i zapytaj

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.