Skip links

Jarosław Burdek

Strateg i copywriter, wykładowca. Partner w agencji Brand Useful.

Jestem współautorem książki „Neurocopywriting” o tym, jak planować i tworzyć komunikaty, które docierają prosto do umysłu klientów i klientek.

Pracę w marketingu zaczynałem 18 lat temu. Większość mojego doświadczenia to praca w korporacji.

Od 4 lat jestem Partnerem w Agencji Brand Useful. Jestem strategiem, copywriterem i wykładowcą w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz na Uniwersytecie Papieskim.

Pracowałem z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Prowadzę szkolenia ze strategii marki i neurocopywritingu. Jestem także prelegentem na konferencjach biznesowych i marketingowych.

W Brand Useful — tworzymy strategie marki oraz treści w modelu neurocopywritingowym💡

Premiera 2024!

Pierwsza w Polsce! Książka 
o Neurocopywritingu​

Kilka faktów o Brand Useful:

  • Jesteśmy praktykaminasz biznes ma już 10 lat. Mamy ponad 18 lat doświadczenia w marketingu i analityce. I ta wiedza pomoże Ci podjąć lepsze decyzje biznesowe.
  • Wykładamy na 3 uczelniach i szkolimy dla Marketer+.

  • Jesteśmy prelegentami na konferencjach Mobile Trends, East Media, SemKRK, mamy najnowszą wiedzę.

  • Biznes to MY, a TY nie jesteś TYLKO kolejnym klientem. U nas zawsze rozmawiasz z szefem!

  • Pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu.

  • Przez ostatnie pół roku przeszkoliliśmy 1223 osób ze strategii marki, planu komunikacji, neurocopywritingu.

  • 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje.

  • Przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 56 marek. Dołączysz do nich?

Jarosław Burdek

Szukasz prelegenta?

Byłem mówcą na  konferencjach: MobileTrends, EastMedia, Sljedzim internety. 
Przez ostatnie 2 lata w Brand Useful przeszkoliliśmy ponad 1223 osób.

Z nimi już pracowaliśmy:

Opinie o doradztwie Brand Useful

A co mówią o Was klienci?

Zobacz jakie referencje wystawili nam klienci

doradztwo marketingowe pomoże w rozwoju biznesu
doradztwo marketingowe
doradcy marketingowi
doradztwo marketingowe

Wideoreferencje

Umów się już dziś na konsultację marketingową.

Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy ASAP!

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Brand Useful Joanna Burdek z siedzibą ul Podgórki Tynieckie 85 w Krakowie 30-398.

Najczęściej pytacie o to:

Pomożemy Ci przeszkolić Twój zespół lub dobrać osoby do pracy, znaleźć partnerów (agencje, partnerów do reklam, grafików). Jeśli sobie życzysz, możemy być na spotkaniach, planowaniu i cyklicznie sprawdzać realizację strategii.

Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie.

To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.

Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem.

Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.

Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego.

I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami.

Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają.

Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.

Doradztwo marketingowe skupia wiele obszarów działań promocyjnych. Spytaj nas o wykorzystanie narzędzi marketingowych, dotarcie do nowych klientów (zaczynając od analizy rynku, wyznaczają konkretną grupę docelową), jakie są najlepsze narzędzia na opracowanie i wdrożenie planu promocji w internecie, widoczność na tle konkurencji, reklamę w wyszukiwarkach internetowych, by być widocznym w wynikach wyszukiwania, content marketing.

Przygotujemy dla Ciebie działania marketingowe, dopasowane do Twoich możliwości finansowych. Zaproponujemy gotowe rozwiązania, najlepsze strategie i pozwolimy lepiej zrozumieć klientów.

Nie świadczymy konsultacji w zakresie wdrożenia employer branding, personal branding.

Doradztwo marketingowe to oferta zarówno dla pracownika działu marketingu jak i szefa firmy. Może z niego skorzystać też cały zespół marketingu. Jeśli potrzebujesz pomocy z promocją twojej firmy, chcesz zrobić na przykład stronę internetową lub lepiej realizować cele biznesowe dzięki marketingowi – zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązania.

Jeśli chcesz wypromować firmę i potrzebujesz pomysłu na skuteczne działania – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Strategia marketingowa pomaga poukładać i uspójnić działania. Oto, w czym pomoże Ci strategia.

Mocna marka, którą wybierają klienci.

Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze mieć strategię. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać. Pomoże rozwiązać kluczowe problemy i wprowadzić usprawnienia.

Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.

Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.

Dzięki strategii masz

– Zaplanowane działania
– Każdy wie, co ma robić
– Gracie w firmie do tej samej bramki
– Macie jeden cel
– Uporządkujesz działania

Oszczędność kosztów

Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.

Uspójnienie działań

Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi? Nie wiesz jak dopasować język i jego specyfikę do potrzeb każdego klienta?

Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo że ją na to stać?

Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing.

Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kol