Strategia marketingowa pomaga poukładać i uspójnić działania. Oto, w czym pomoże Ci strategia.
Mocna marka, którą wybierają klienci.
Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze mieć strategię. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać. Pomoże rozwiązać kluczowe problemy i wprowadzić usprawnienia.
Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.
Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.
Dzięki strategii masz
– Zaplanowane działania
– Każdy wie, co ma robić
– Gracie w firmie do tej samej bramki
– Macie jeden cel
– Uporządkujesz działania
Oszczędność kosztów
Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.
Uspójnienie działań
Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi? Nie wiesz jak dopasować język i jego specyfikę do potrzeb każdego klienta?
Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo że ją na to stać?
Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing.
Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kol