Allmax
strategia marki i zmiana wizerunku
Wyzwanie
Krzysztof – właściciel marki Allmax, zgłosił się do nas aby odświeżyć wizerunek swojej firmy. Po 20 latach w branży wykańczania wnętrz przyszedł czas na wejście na wyższy poziom.
Cele klienta
- odświeżenie wizerunku marki
- przeanalizowanie i poukładanie działań marketingowych
- stworzenie strategii marki

KROK 1
Analityka
Jak zawsze pracę rozpoczęliśmy od dogłębnej analizy firmy, tego jak do tej pory się komunikowała i jak jej wartości zmieniały się przez lata.
Następnie przeprowadziliśmy pogłębione wywiady z klientami, zbierając informacje na temat ich problemów i potrzeb.

KROK 2
Strategia
Mając już pełen obraz wizerunku marki wewnętrznego jak i zewnętrznego – wypracowaliśmy jej spójny, nowoczesny wizerunek, spełniający założenia klienta.
W ramach strategii przekazaliśmy:
- analizę konkurencji,
- wyodrębnienie kluczowych wartości firm,
- persony klientów,
- archetypy marki,
- wytyczne co do języka marki,
- mood marki,
- kluczowe komunikaty,
- wyróżnik
Przed

Po

KROK 3
Rebranding
Ostatnim z etapów naszej pracy było wdrożenie strategii w życie i stworzenie spójnego wizerunku graficznego firmy.
Rozpoczęliśmy od zmiany logo firmy, upraszczając je – nadając tym samym profesjonalnego charakteru.

Po zakończeniu pracy nad nowym logo, zajęliśmy się projektem strony www, oraz wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych.
Wszystko zgodnie z nową strategią i językiem marki.
Brand Useful poradziło sobie ze wszystkimi zadaniami lepiej niż fantastycznie! Poukładali nam wszystko do początku, stworzyli podwaliny pod dalszy rozwój firmy, a co najważniejsze, otworzyli nam głowy i mocno w nich posprzątali, układając pewne kwestie od nowa.
Krzysztof Gaik – właściciel Allmax
Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki?