Skip links

Allmax

strategia marki i zmiana wizerunku

Wyzwanie

Krzysztof – właściciel marki Allmax, zgłosił się do nas aby odświeżyć wizerunek swojej firmy. Po 20 latach w branży wykańczania wnętrz przyszedł czas na wejście na wyższy poziom.  

Cele klienta

  • odświeżenie wizerunku marki
  • przeanalizowanie i poukładanie działań marketingowych
  • stworzenie strategii marki 

     

KROK 1

Analityka

Jak zawsze pracę rozpoczęliśmy od dogłębnej analizy firmy, tego jak do tej pory się komunikowała i jak jej wartości zmieniały się przez lata. 

Następnie przeprowadziliśmy pogłębione wywiady z klientami, zbierając informacje na temat ich problemów i potrzeb. 

 

 

KROK 2

Strategia

Mając już pełen obraz wizerunku marki wewnętrznego jak i zewnętrznego – wypracowaliśmy jej spójny, nowoczesny wizerunek, spełniający założenia klienta. 

W ramach strategii przekazaliśmy: 

  • analizę konkurencji,
  • wyodrębnienie kluczowych wartości firm,
  • persony klientów,
  • archetypy marki,
  • wytyczne co do języka marki,
  • mood marki,
  • kluczowe komunikaty,
  • wyróżnik
 
 

Przed

Po

KROK 3

Rebranding

Ostatnim z etapów naszej pracy było wdrożenie strategii w życie i stworzenie spójnego wizerunku graficznego firmy. 

Rozpoczęliśmy od zmiany logo firmy, upraszczając je – nadając tym samym profesjonalnego charakteru. 

 

 

 

Po zakończeniu pracy nad nowym logo, zajęliśmy się projektem strony www, oraz wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych. 

Wszystko zgodnie z nową strategią i językiem marki. 

 

Brand Useful poradziło sobie ze wszystkimi zadaniami lepiej niż fantastycznie! Poukładali nam wszystko do początku, stworzyli podwaliny pod dalszy rozwój firmy, a co najważniejsze, otworzyli nam głowy i mocno w nich posprzątali, układając pewne kwestie od nowa.

Krzysztof Gaik – właściciel Allmax

Chcesz odświeżyć wizerunek swojej marki?

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.