Blog

Posted by Joanna Burdek | 21 grudnia 2021 | Strategia marki
Strategia marki krok po kroku – poradnik Brand Useful

Strategia marki to plan, który określa cel marki, wskaźniki jego realizacji oraz to z czym nasza marka będzie kojarzona - kto i po co ma ją nabyć. Strategia marki składa...

Posted by jarek_bu | 9 maja 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Copywriting, Strategia marki
Dlaczego NIE każdy może mieć SHO-PI-PI? I jak TRENDY mogą marce zaszkodzić? 

Jeśli nie wiesz, czym jest reklama Shopee, sprawdź na końcu artykułu.    Oglądam reklamy, bo muszę. Taką mam pracę. Oglądam TikToka, bo muszę. Taką mam pracę. Czy bawi mnie„friendly dick”...

Posted by jarek_bu | 25 kwietnia 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Copywriting, Lifestyle i porady, Strategia marki
Ego-Kiler biznesu. Zobacz, jak go uniknąć.

Twoi klienci nie patrzą na firmę tak jak Ty. Egocentryzm komunikacji to chyba najgorszy błąd właścicieli firm i marketerów. Zobacz, jak łatwo możesz go uniknąć.   Jakiś czas temu pracowałam...

Posted by jarek_bu | 21 kwietnia 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Bez kategorii
Jak wybrać dobry hosting dla strony firmowej

Posiadasz firmową stronę internetową lub planujesz zlecenie jej wykonania? Jeśli tak, to możesz zastanawiać się, jaka usługa hostingowa będzie dla niej odpowiednia. Wybierając hosting, warto zwrócić uwagę na kilka ważnych...

Posted by jarek_bu | 11 kwietnia 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Strategia marki
Jak strategia marki poukłada Ci posty na social media – Część 2

Klik i jesteś. Oto bonus:   Każda osoba, która jest na tej stronie otrzymuje kod rabatowy 10% na stworzenie strategii marki: strategia.04 - ważny tylko do 20.04.2022   Jak wykorzystać...

Posted by jarek_bu | 11 kwietnia 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Strategia marki
Jak strategia marki poukłada Ci posty na social media

Nie masz pomysłu na posty? Nie chcesz ciągle pisać o tym samym? Ludzie nie lajkują, a Ty nie wiesz czemu? Jeśli czujesz, że Twoje kanały w mediach społecznościowych straciły rozpęd,...

Posted by Joanna Burdek | 28 lutego 2022 | Agencja reklamowa Kraków
Budowanie wizerunku a język marki

Czyli… Jak zniszczyć ładne ciuchy drętwym słowem? Joanna Burdek - ekspert od kreowania wizerunku marek (Z życia wzięte) O tym jak można zniszczyć wizerunek marki i czemu warto dbać o...

Posted by jarek_bu | 8 lutego 2022 | Copywriting
Copywriting w czasach decyzyjnego totolotka – jak pisać do nieracjonalnych czytelników?

PRZYTŁOCZENIE WYBORAMI Wstać czy poleżeć jeszcze 5 minut? Jak leżeć to na plecach czy na boczku? Którą ręką złapać szczoteczkę do zębów. Najpierw umyć buzię, czy uczesać włosy. Związane w...

Posted by Joanna Burdek | 25 stycznia 2022 | Agencja reklamowa Kraków
Skuteczne teksty – 5 copy-rad, które poprawią teksty od razu

Jak łatwo poprawić jakość pisanych tekstów, by lepiej rozumiał je mózg.

Blog Brand Useful
Posted by Joanna Burdek | 18 stycznia 2022 | Copywriting, Strategia marki
Serial Behawiorysta i reklama po scenie morderstwa

Czy opłaca się reklamować po brutalnej scenie?

Storytelling
Posted by jarek_bu | 17 stycznia 2022 | Agencja reklamowa Kraków, Copywriting
Storytelling jak go używać w biznesie – zacznij łatwo z moją listą

Porady o pisaniu opowieści i darmowy wzór