Chaos w Marketingu?
DostarczymyPlan Działań.
Co Ci Ogarniemy?
Klienci podejmują ponad 99% decyzji podświadomie.
Od tego jak się prezentujesz, zależy sukces Twojej firmy.
01
Mocna Marka i Mocna Firma
Chcesz mieć biznes dłużej niż rok? Zadbaj o wizerunek i rozpoznawalność.
02
Przestań Biegać za Klientem
Klienci wybiorą Cię świadomie, bo masz mocną markę, a nie najtańszą cenę.
03
Ogarnij Chaos w Marketingu
Z logicznym planem i ekspertami u boku nie będziesz przepalać energii i budżetu.
04
Uspójnij Komunikację
Mów spójnym językiem korzyści, zamiast strzelać pomysłami jak z katapulty.
05
Nie Przepalaj Budżetu
Reklamy kieruj tam, gdzie są Twoi klienci. Nowe trendy pomogą Ci być na fali.
06
Poczuj Dumę ze Swojej Firmy
Twoja marka jest wzorem dla innych. Teraz to Ty wyznaczasz trendy w marketingu.
Nasi klienci







































Profesjonalizm, uczciwość i elastyczność to określenia, które idealnie pasują do Brand Useful. Od pierwszego kontaktu czuliśmy, że za marka stoją ludzie, którym warto zaufać.

Aneta Sosnowska
Właścicielka Baby and Mam
Stratedzy z Brand Useful są cierpliwi, rozważni i mają świetne pomysły, które pomagają nam osiągnąć oczekiwane rezultaty. Polecam każdemu, kto szuka strategicznego partnera marketingowego.

Kamil Krzemiński
Właściciel IT360
Na każdym etapie współpracy otrzymałem wysokiej jakości ekspercką wiedzę, zaprezentowaną w przystępnej, przystosowanej do moich potrzeb formie.

Konrad Pekacki
CEO O bag Polska
Brand Useful poukładali nam wszystko od początku, stworzyli podwaliny pod dalszy rozwój firmy, a co najważniejsze, otworzyli nam głowy i mocno w nich posprzątali, układając pewne kwestie od nowa.

Krzysztof Gaik
Właściciel Allmax
Brand Useful wykonała dla nas badania dotyczące marki Prognetics, satysfakcji klientów, analizę konkurencji i finalnie strategię marketingową. Wykazali się szeroką wiedzą ekspercką, terminowością, słownością i ogromnymi pokładami pozytywnej energii.

Krzysztof Gawliński
Prezes Zarządu Prognetics
Brand Useful poradzili sobie z trudnym zadaniem — opracowaniem strategii komunikacji dla produktu o skomplikowanej specyfice. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności, w krótkim czasie stworzyli strategię, która w prosty i klarowny sposób przedstawia produkt potencjalnym klientom.

Tomasz Rakowski
Prezes Zarządu Bauter
Polecam współpracę z Joanną Burdek, która dała się poznać jako profesjonalna, innowacyjna i zaangażowana w proces dydaktyczny wykładowczyni.

Dr Agnieszka Pacut
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pani Joanna jest praktykiem i ma wysoki poziom aktualnej wiedzy marketingowej. Widać, że na co dzień wrażą to, o czym uczy.

Dr Anna Dereń
Kierownik Zakładu Zarządzania i Rachunkowości WSEI
Warsztaty były bardzo praktyczne i inspirujące. Praca z Joanną i Jarosławem to: profesjonalizm, wiedza, doświadczenie, uczciwość, otwartość i elastyczność. Z pełnym przekonaniem polecam współpracę z Brand Useful, ludźmi, którzy pracują z pasją i zaangażowaniem.

Dr Joanna Orlik
Dyrektorka Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
Wyborne. Tak jednym słowem mogę opisać szkolenie Joanny z moim zespołem. Bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, przedstawione w dynamiczny i przyswajalny sposób. Joanna jest wyśmienitym fachowcem i szkoleniowcem.

Wojciech Biendzio
Founder Bien Agencja
Joanna prowadziła dla „Marketera+” szkolenia: „Neurocopywriting w praktyce”, „Strategia Brand Purpose”, „Nowe Trendy Marketingowe”. Cieszą się one dużym zainteresowaniem. Oceny uczestników są każdorazowo bardzo wysokie, np. „Jedno z lepiej prowadzonych szkoleń, w jakich miałam okazję uczestniczyć”.

Maciej Sękowski
Redaktor Naczelny Marketer+
Polecamy firmę Brand Useful jako solidnego i godnego zaufania partnera. Szkolenie w formie warsztatu było prowadzone bardzo zrozumiale i ciekawie. Cechował je bardzo wysoki poziom merytoryczny, ogromne zaangażowanie trenera, a przede wszystkim skuteczny przekaz.

Zuzanna Szczudlik
Prezes Zarządu Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Oceniamy współpracę bardzo pozytywnie. Pani Joanna zawsze pozostawała w kontakcie, troszczyła się o formę prowadzenia zajęć, przygotowała ćwiczenia grupowe. Możemy potwierdzić, że ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie praktyczne.

Marta Stylska
Advisor Enterprise Europe Network
Dwa dni szkolenia wzbogaciły wiedzę i kompetencje uczestników, a dzięki otrzymanym materiałom umiejętności uczestników mogą być pogłębiane. Pozytywna opinia ze szkolenia wynika również z przyjaznej atmosfery, jaką prowadzący stworzyli w trakcie spotkań.

Dr hab. Andrzej Betlej, prof. UJ
Dyrektor Zamku Królewskiego na Wawelu
Otrzymałam konkretne i praktyczne wskazówki dotyczące działań, które mogę podjąć, aby poprawić swoją obecność w mediach społecznościowych. Wiedza i doświadczenie Joanny były imponujące, a konsultacja pełna informacji i praktycznych ćwiczeń.

Barbara Piekło
Alchemia Diet
Joanna jest kompetentna, oczytana i zabójczo konkretna. Ma doświadczenie z pracy agencyjnej, więc każdy moduł szkolenia jest okraszony przykładami z jej zawodowego życia. Od początku do końca, Joanna mocno trzyma cugle, co w świecie szkoleń marketingowych jest ogromną zaletą.

Marcin Zaniewski
Agencja Bien
Oferta Brand Useful
W czym Ci pomożemy?
Warsztaty budowania marki
Opcja dla mniejszych firm, które chcą mieć markę, ale nie mają dużego budżetu.
Doradztwo i mentoring
Wynajmij eksperta na godziny. Wspólnie rozwiążemy Twoje wyzwania marketingowe.
Szkolenia dla firm
Szkolenia dla zespołów marketingu: neurocopywriting, strategia marki, brand purpose, nowe trendy.
Wystąpienia publiczne
Zamów doświadczony duet prelegentów na konferencję lub event firmowy.
Nie przegap wiedzy tygodnia.
Zapisz się na newsletter.
Brand Useful
To pod szyldem agencji sympatyczne małżeństwo:
Asia i Jarek, którzy pomagają firmom budować mocne marki.
Witaj. Nazywamy się Joanna i Jarek Burdek. Jesteśmy małżeństwem i partnerami w Brand Useful. Od ponad 16 lat zajmujemy się marketingiem i analizą danych.
Nasza wspólna przygoda w biznesie rozpoczęła się kilka lat temu. Wtedy Joanna rzuciła pracę w agencji reklamowej, by otworzyć własną: Brand Useful. Niedługo potem Jarek odszedł z korporacji.
Pomagamy firmom budować wyróżnialne marki i nie konkurować ceną. Wiele z nich zaczęło pracę z nami od strategii marki. Nasze strategie pomagają nie strzelać pomysłami jak z katapulty, ale uporządkować chaos. Dzięki temu wszyscy w firmie grają do tej samej bramki i komunikują się spójnie, a nie „od Szanowny Pan” po „joł joł joł”.
Szkolimy i jesteśmy praktykami, wykształconymi w marketingu. Joanna skończyła studia ze strategii marki, Jarek z social media. W strategiach i tekstach opieramy się na wiedzy o mózgu, którą też dzielimy się jako wykładowcy na kilku uczelniach. Przez lata pracowaliśmy z markami, takimi jak Continental, Multikino, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O bag. Posiadamy najnowszą wiedzę i sami szkolimy z nowych trendów w marketingu.
Ale jesteśmy przede wszystkim praktykami. Firma Brand Useful jest na rynku ponad 10 lat. Budowaliśmy ją od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się biznes. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają. Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów. Jarek przez 10 lat zajmował się analizą danych. Dlatego nasze strategie są oparte o rzetelną analizę i badania.
Dziś wiemy, że jedną z najbardziej rokujących odnóg marketingu jest neuromarketing. To właśnie ją wykorzystujemy, by pomóc naszym klientom zyskać rynkową przewagę.
Jak postrzegamy marketing?
- marketing ma służyć zwiększeniu sprzedaży i liczby klientów, a nie być tylko ładny i kreatywny,
- kreatywność, nowość i wyróżnialność mają przyciągać uwagę klientów, ale na dłuższą metę najważniejsza jest wartość, jaką im dajesz,
- marka zwiększa wartość firmy i pozwala nie konkurować ceną,
- w naszej pracy stosujemy podejście neuromarketingowe oraz zasadę human to human marketing.
Jak postrzegamy biznes?
- dla nas praca i biznes to więcej niż zyski, klienci są dla nas ważni, liczą się ich efekty i sukces, a nie tylko nasz stan konta.
Czy będziesz naszym klientem? Tak, jeśli:
- wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze,
- szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne,
- lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.
Jak pracujemy?
Razem mamy super mózg. Pracujemy w duecie. Dlatego nasze strategie i pomysły są podwójnie dobre. A Ty zawsze rozmawiasz z szefem lub szefową, którzy swoją reputacją odpowiadają za projekt. Nie będziemy Cię odsyłali do pracownika lub przełożonego po decyzję, dlatego będziesz ja miał szybko. W dodatku odpisujemy na maile i odbieramy telefony oraz oddzwaniamy. Zawsze!
Czego na pewno Ci nie damy?
Nie zaprosimy Cię do siedziby na Domaniewskiej i nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Ale zawsze możemy iść na kawę. Nie pochwalimy się też, jak straciliśmy pierwsze 5 milionów, by je potem odzyskać, bo przez 10 lat nigdy nie mieliśmy złotówki długu i zawsze płacimy kontrahentom najpierw. Wierzymy, że w życiu liczą się wartości, takie jak: uczciwość, ciężka praca. A biznes ma pomóc Tobie mieć lepsze życie.
Jeśli nasze wartości z Tobą rezonują i szukasz partnera, który będzie Cię wspierał w biznesowej podróży, napisz do nas. Chętnie Cię poznamy. A może też pracujesz w duecie z małżonką/małżonkiem? To tym bardziej napisz, będziemy mieć mnóstwo tematów do rozmów:)
Pomożemy Ci budować biznes, który daje klientom wartość.
Tego się Boisz
czyli zanim Zdecydujesz…
To Musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pracować z Nami:
Kiedy Joanna zaczynała pracę z marką producenta instalacji LPG, na samym początku poszła do warsztatu, gdzie mechanicy pokazali jej jak montować autogaz w aucie. To tylko przykład, ale pokazuje nasze podejście do Twojej marki. Współpracę z klientami zaczynamy od poznania tego, co robią. Zazwyczaj prowadzimy też rozmowy lub badania z jego klientami i działem sprzedaży.
Dobieramy tylu klientów, by móc dla nich pracować uczciwie i samodzielnie odpowiadać za to, co dla nich robimy. Dlatego u nas zawsze rozmawiasz z szefem. Dlatego (też) nie podjedziemy pod Twoją firmę Porszakiem ani Lambo. Nie zaprosimy Cię też do siedziby na Domaniewskiej, więc nie będziesz płacić za nasze drogie biuro na swojej fakturze. Pracujemy dla naszych klientów tak, by nie wstydzić się prosić o referencje.
Kiedyś klient, który chciał rozpocząć z nami pracę powiedział nam: „Skąd mam wiedzieć, że nie jesteście kolejnym Erotomanem – Gawędziarzem? Taka jest większość marketerów. Przyjdą, pogadają, ale efektów nie ma. Ja nie chcę być tylko kolejnym klientem”.
Nie ufaj nam na słowo. Sprawdź nas:
- jesteśmy praktykami – nasz biznes ma już 10 lat
- wykładamy na 3 uczelniach
- szkolimy dla Marketer+
- jesteśmy prelegentami na największych konferencjach w Polsce – mamy najnowszą wiedzę
- biznes to MY, a TY nie jesteś TYLKO kolejnym klientem
- pracowaliśmy z takimi markami jak: Continental. O bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu
- zbudowaliśmy strategię marki O bag po to, aby nie konkurowała ona tylko za pomocą ceny – pracujemy z brandem od ponad 2 lat przy jej wdrożeniu
- wymyśliliśmy program lojalnościowy B2B, który był realizowany
5 lat z rzędu i zwiększył sprzedaż marki Barum - przez ostatnie pół roku przeprowadziliśmy ponad 30 szkoleń, prelekcji i wykładów ze strategii marki, planu komunikacji, neurocopywritingu i e-marketingu
- 100% firm, dla których wdrażaliśmy strategie marki, wystawiło nam pozytywne referencje
- przez ostanie 3 lata pracowaliśmy dla ponad 40 marek i projektów, które wprowadzaliśmy na rynek i przeszły z nami rebranding, prowadziliśmy dla nich działania promocyjne – pomysły na kampanie, social media, copywriting, szkolenia
- nasze szkolenia ma w swojej ofercie jedna z największych platform marketingowych – Marketer+
- zobacz referencje i wideoreferencje na stronie Joanny – tutaj
Ostatnio klient powiedział nam: mieliśmy taką super konsultantkę, tyle nam wymyśliła pomysłów! Kiedy zapytaliśmy, a ile zrealizowaliście, odpowiedział: no w sumie… żadnego. I to jest (naszym zdaniem) słaby marketing. My jesteśmy przede wszystkim praktykami. Budowaliśmy nasz biznes od podstaw. Sami znamy problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się przedsiębiorca. Dlatego nie proponujemy klientom rozwiązań z kosmosu. Ale takie, które sami przetestowaliśmy i wiemy, że zadziałają. Joanna przez lata pracowała jako project manager. Wie, ile co kosztuje i zajmuje czasu w marketingu, dlatego nasze pomysły są dopasowane do budżetu klientów.
Na maile odpisujemy, telefony odbieramy. To tyle. Tak wychowali nas rodzice i tak też chcielibyśmy być sami obsługiwani, gdybyśmy byli na Twoim miejscu. Kultura.
Nie pracujemy z wszystkimi. Będziesz naszym klientem, jeśli: wiesz, że marketing i budowanie marki zwiększa wartość firmy i potrzebujesz pomocy, by robić to dobrze. Szukasz uczciwych partnerów i wiesz już, że biznes to praca, a nie zwykły fuks, choć czasem szczęście jest niezbędne. Lubisz pracować z kimś, kto podziela Twoje wartości. Klientów traktujemy jak przyjaciół, a najbardziej lubimy, kiedy w projektach jest flow.
Nasze zasady współpracy są proste:
Żadnych zaliczek.
Płacisz po. Jeśli Ci pomożemy. Możesz wycofać się absolutnie w każdym momencie. Nie wymagamy umów na rok. Ani nawet na pół roku. Zamawiasz to, czego potrzebujesz.
Dlaczego tak pracujemy?
Pracujemy w duecie, dla świadomych klientów, którym pomagamy, towarzyszymy. Chcemy, żeby czuli się z nami bezpiecznie, płacili nam z radością, polecali znajomym i chętnie zostawiali referencje.
Zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem strategii marki, szkoleniami, doradztwem, rebrandingiem oraz wprowadzeniem produktów na rynek.
Oto nasi klienci z kilku ostatnich lat:
Adampol (transport) – bieżące wsparcie marketingowe
Allmax (meble) – strategia marki, branding, copywriting, www
Amplus (hurtownia żywności) — strona www (teksty i projekt), copywriting, bieżące wsparcie marketingowe, teksty i projekty ofert
Air Friends (zapachy samochodowe) – copywriting www i oferta
Alchemia diet (dietetyk) – doradztwo social media
Baby and Mam (e-commerce) — E-commerce – strategia marki
Barum (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bauter (termoizolacja)- badania z klientami, copywriting – www, tworzenie prezentacji, doradztwo marketingowe
Best Drive (opony) – stała obsługa, launch nowych produktów, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting
Bien (agencja reklamowa) – szkolenie z contentu w social media
Błękitny Poród (szkolenia on-line) — strategia marki nowego produktu, doradztwo, copywriting
Cardigan Brothers (fotografowie) – copywriting, doradztwo
Continental (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe B2B i B2C, copywriting
Crewise (IT) – wprowadzenie na rynek, warsztaty startowe produktu, branding, doradztwo
Echo Investment (deweloper) – launch inwestycji (nazwa, branding, copywriting, projekty). wsparcie copywriterskie, social media
FUH (firma usługowa) – copywriting, tworzenie ofert
Hello Object – copywriting, bieżące wsparcie marketingowe
IT360 (firma IT) – strategia marki, branding, copywriting, www
ITC Metalcon (produkcja hal) strategia marki, branding
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości (biznes) – 2 szkolenia z budowania marki
Makie IT (upcykling) – warsztaty z budowania marki
Małopolski Instytut Kultury (kultura) – seria warsztatów
Marketer+ – szkolenia z brand purpose, neurocopywritingu, strategii marki, nowych trendów
Mulikinko (kino) – kampania TikTok&event, premiera filmu
Muzeum w Wilanowie (kultura) – szkolenia z budowania marki i content marketingu
Neway Estate and Finance (nieruchomości) – wprowadzenie na rynek, branding, strona www.+ makieta (cpwywriting i teksty)
Nowa Farmacja (farmacja) – grafiki
O bag (moda)- strategia marki, planowanie komunikacji, szkolenia, copywriting, doradztwo
Ośrodek Rozwoju Edukacji (szkolenia) – strategia marki projektu, szkolenia
Picnook (aplikacja internetowa) – strategia marki, copywriting + makieta www
Prognetics (IT) – badania, strategia marki, copywriting na www, makieta www i do oferty, planowanie komunikacji
Promission (IT) – wprowadzenie na rynek, branding, copywriting + makieta www
ROPS (Ośrodek Polityki Społecznej) – prelekcje na konferencjach, seria warsztatów o komunikacji
Solaire (technologia) – wprowadzenie na rynek, copywriting, projekt www + makieta www. bieżące wsparcie marketingowe
STAG (producent autogaz) – branding, prace kreatywne
Stowarzyszenie Promocja Przedsiębiorczości w Opolu (usługi dla biznesu)- szkolenie z budowania marki
Temida (aplikacja) – strona www (makieta + teksty + projekt)
Uniroyal (opony) – stała obsługa, konkursy sprzedażowe, projekty i copywriting, produkcja wideo, social media
Woman in Technology (szkolenia) – badania, strategia marki
ZSRG SCP (obsługa przedsiębiorców) – mentoring strategii marki na zlecenie
Zobacz case studies – tutaj
Cena strategii zależy głównie od liczby badań i godzin pracy, jaką na nią poświęcamy. Pracujemy z dużymi firmami, ale uwielbiamy pomagać małym biznesom, które chcą mieć duże marki. Dlatego dla małych firm uprościliśmy cały proces tak, że mogliśmy znacząco obniżyć cenę.
Zapytaj o ofertę dla Ciebie — tutaj
Proces budowania strategii Brand Useful to autorski model, który obejmuje 3 etapy:
- analizę,
- pozycjonowanie
- planowanie.
W efekcie otrzymujesz strategię wraz z praktycznymi wskazówkami do zastosowania (co i gdzie stosować) oraz załączniki z gotowymi materiałami do wykorzystania.
W ramach pracy kilkukrotnie się spotykamy i prowadzimy badania. To, co otrzymasz jest efektem wspólnej pracy — naszej, Twojej i klientów. To właśnie dzięki temu nasze strategie są takie dobre.
Zawartość procesu jest cennym know-how naszej firmy, dlatego wysyłamy je wyłącznie na życzenie klienta. Jeśli jesteś zainteresowany — napisz, a podeślemy Ci konkrety na maila.
Najważniejsze zalety strategii to: mocna marka, poukładanie działań, uspójnianie i oszczędność kosztów.
Mocna marka, którą wybierają klienci.
Chcesz dawać wartość, a nie tylko walczyć ceną? Dobrze. Walka ceną może skończyć się tym, że będzie trzeba zamknąć interes. A Ty chcesz zarabiać. Strategia da Ci konkretne wskazówki, czym można się wyróżniać na tle innych i dopasować komunikację do tego co potrzebują klienci. Da Ci wszystkie elementy, które ma mieć mocna marka. Pokaże, jak ją stworzyć i umocnić krok po kroku.
Strategia pomoże Ci nie być firmą – katapultą.
Czy czasem masz tyle pomysłów, że strzelasz z nich jak z katapulty? Głazy lecą w powietrze, ale rzadko który osiąga cel. Strategia pomoże Ci ogarnąć ten chaos. Dostarczy plan, by wszyscy szli w tym samym kierunku, grali do tej samej bramki.
Dzięki strategii masz:
- Zaplanowane działania
- Każdy wie, co ma robić
- Gracie w firmie do tej samej bramki
- Macie jeden cel
- Uporządkujesz działania
Oszczędność kosztów
Do strategii dołączamy bank słów, okazji, opowieści i gotowe pomysły np. na wykorzystanie trendów. Nasi klienci korzystają z nich latami, w ten sposób oszczędzając koszty np. copywritera. Dzięki tym dokumentom samodzielnie stworzysz teksty na stronę, reklamy o wiele łatwiej.
Uspójnienie działań
Od Szanowny Pan po JOŁ JOŁ JOŁ. Czy Twoja komunikacja tak właśnie brzmi?
Strategia pomoże stworzyć spójną markę i taki wizerunek, pod którym będziesz chciał/a się podpisać. Dlaczego Coca-Cola nie zmienia logo od lat, mimo, że ją na to stać? Bo wie, jak ważna jest spójność w głowie klientów. Wystarczy, że zobaczysz kawałek loga albo kolor Coca-Coli, a już wiesz co to za marka. Więcej! W Twoich ustach może zacząć cieknąć ślinka (jeśli lubisz ten napój), bo masz już takie połączenie! To właśnie jest dobry marketing. Buduje spójne brand memory (pamięć o marce). I to ma zapewnić strategia. W niej otrzymasz zestaw atrybutów marki (logo, kolory, hasła, wartości marki, archetyp itp.) i pokażemy Ci — praktycznie — gdzie i jak ich używać, by nie walczyć ceną, ale dawać klientom wartość.
Sporo firm radzi sobie bez strategii i to czasem dobrze. To, w czym pomoże Ci strategia to poukładanie działań, tak by każdy wiedział, jak mówić o Twojej marce i jak ją pokazywać. Dzięki temu nie będzie chaosu, nie będzie przepalania budżetu.
Potrzebujesz strategii, ale tylko takiej konkretnej, która będzie odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów, uspójni Twoją markę i sprawi, że marketing będzie wspierać sprzedaż. Taka jest strategia Brand Useful. Dlatego 100% klientów, którym stworzyliśmy strategię, wystawiło nam pozytywne referencje.
Jeśli nie wiesz, czy przyda Ci się to, co Ci przygotujemy — uspokoję Cię. Pracujemy etapami. Najpierw dostaniesz wyniki badań i analizy i wtedy zdecydujesz czy iść z nami dalej. A z doświadczenia wiemy, że już same rekomendacje po analizie pomogą Ci usprawnić i poprawić komunikację.
Oprócz tego w całym procesie wytłumaczymy Ci po co jest marka, jakie daje korzyści i jak rozumie ją mózg. Dzięki temu będziesz wykonywał działania reklamowe dokładnie wiedząc jak i po co. To dodatkowy zysk.
W strategii zaznaczymy dokładnie, gdzie wdrażać dany jej element. Na życzenie klientów przeprowadzamy szkolenie ze strategii marki i jej wdrożenia dla całego zespołu i osób, z którymi współpracujesz. Po zakończeniu prac nad strategią możemy przygotować dla Ciebie konkretny plan komunikacji — na przykład na social media.
Po przygotowaniu strategii nie znikamy — możesz się z nami konsultować, możemy ustawić kwartalne lub roczne spotkanie monitorujące.
- Potrzebujesz kogoś, by czuwał nad spójnością Twoich działań, zaplanował wypuszczanie informacji do potencjalnie zainteresowanych w odpowiedniej formie i czasie. Nie chcesz wydawać tysięcy na Dyrektora Marketingu na etacie. Ale chcesz, by ktoś ogarnął Ci marketing. Jest na to sposób. Zatrudnij nas na fakturę.
- Oszczędzasz: zamiast tworzenia stanowisk u siebie — masz jedną stałą stawkę na fakturę VAT.
- Kupujesz sobie spokój ducha: outsourcujesz zadania dyrektora marketingu, który bierze pełną odpowiedzialność za pracę, pracując jako część Twojej firmy z członkami Twojego zespołu.
Cena strategii zależy od ilości godzin naszej pracy — zakresu badań i analizy oraz materiałów do przygotowania (na przykład na warsztaty). Przy większych markach mamy więcej pracy, przy mniejszych mniej. Dlatego nie mamy jednego cennika. W każdym wypadku jednak zapewniamy ci kontrolę nad kosztami. Zapytaj o cenę — tutaj
Napisz: kontakt@branduseful.pl lub zadzwoń 666 873 773 lub napisz do nas na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/joanna-burdek/
Zacznij od razu. Może zdarzyć się sytuacja, gdy miejsce na kolejny miesiąc już zajmie inna firma. I nie znajdziemy dla Ciebie czasu. Bo o przyjęciu klienta decyduje u nas m.in. kolejność zgłoszeń.
Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Nie podpisujemy umowy na milion lat. Pracujesz z nami wtedy, kiedy potrzebujesz. Zadania rozkładamy na etapy. Tak, byś Ty i my czuli się dobrze i pewnie.
Są dwa warunki płatności:
- Płacisz po każdym etapie, kiedy jesteś zadowolony — to jest nasza gwarancja jakości usługi. Jeśli nie jesteś zadowolony, znaczy, że Ci nie pomogliśmy. Jesteśmy na rynku już 10 lat. Między innymi dlatego, że naprawdę zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. <br>
- Płacisz w terminie — tylko tak my możemy utrzymać dobry dla Ciebie poziom cen, będąc małą firmą. Piszemy o tym tutaj, bo pracujemy uczciwie i tego wymagamy. Nie pracujemy z klientami, którzy zwlekają z płatnościami. Dlatego nie pracuj z nami, jeśli Ty masz inne zasady.
Zobacz tutaj: https://www.branduseful.pl/oferta/
Pomożemy Ci przeszkolić Twój zespół lub dobrać osoby do pracy, znaleźć partnerów (agencje, partnerów do reklam, grafików). Jeśli sobie życzysz, możemy być na spotkaniach, planowaniu i cyklicznie sprawdzać realizację strategii.